عصام العريان نائب رئيس حزب آزادي وعدالت مصر در مصاحبه با شبكه خبري سي ان ان از تلاش اين حزب براي پايان دادن به حكومت نظاميان خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛" عصام العريان" نائب رئيس حزب آزادي وعدالت مصر شاخه سياسي جماعت اخوان المسلمين در مصاحبه با شبكه خبري سي ان ان با انتقاد از سياست آمريكا در قبال تحولات مصر اظهار داشت: در شرايط كنوني بازگرداندن حكومت از دست ژنرال هاي نظامي وتوقف كودتاي نظامي اهميت دارد.

وي در ادامه با بيان اينكه "محمد مرسي"براي ما بسيار مهم بوده اما با اين وجود از مكان اقامت وي و وضعيت سلامتي اش اطلاعي نداريم افزود:پس از شايعاتي كه در اين باره در شبكه هاي اجتماعي منتشر شد نگراني ما در خصوص سرنوشت "مرسي" افزايش يافته است.

 نائب رئيس حزب آزادي وعدالت مصر در بخش ديگري از مصاحبه خود و در واكنش به سفر "ويليام برنز" معاون وزير امورخارجه آمريكا به مصر اظهار داشت:آيا عملا طرفي در مصر وجود دارد كه به برنز اطمينان داشته باشد؟ در مصر هيچ طرفي به "اوباما" و"برنز" اطمينان ندارد.

عصام العريان در ادامه با اشاره به اينكه با انحلال پارلمان و خلع رئيس جمهور منتخب چگونه مي‌توان به "ويليام برنز" اطمينان كرد اضافه كرد:به طرح هاي دموكراتيك ومسالمت آميز وتظاهرات هاي خود در سرتاسر مصر ادامه مي دهيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: عریان ، عصام ، مصر ، ژنرال ، سیاسی ، برنز ، اوباما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار