معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی بر لزوم برنامه ریزی جهت تسریع در اجرای مصوبه ی هیات دولت مبنی بر جابجایی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمد حسن واحدی در جلسه ای که به منظور برنامه ریزی جهت تحقق این مصوبه برگزار شد، اظهار داشت: این ستاد به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، دبیری مدیرکل فرودگاه های استان و حضور دستگاه های اجرایی مرتبط تشکیل و این موضوع را پیگیری می کند.

وی با بیان این که بر اساس مصوبه ی هیات دولت مطالعه و امکان سنجی جابجایی فرودگاه بایستی طی مدت سه ماه انجام می شد اظهار کرد: واحد مطالعات طرح، چند گزینه را برای محل جدید انتخاب کرده است و در حال بررسی برای انتخاب بهترین گزینه می باشد.

واحدی افزود: یکی از فاکتورهای بسیار مهم، مکان یابی صحیح، اصولی و فنی می باشد که بایستی توسط شرکت فرودگاه های مشهد و اداره کل فرودگاه های استان با مطالعه دقیق و مسوولیت پذیری انجام و گزارش آن برای تایید نهایی به ستاد اجرایی آورده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: در مکان جدید علاوه بر رعایت مسایل زیست محیطی توجه به مسیرهای دسترسی و رفع آلودگی های صوتی ضروری ست.

واحدی با بیان این که جلسات این ستاد اجرایی به صورت مستمر و ماهانه برگزار خواهد شد بر حضور موثر دستگاه های اجرایی برای دستیابی به تصمیمات کارشناسی و کاربردی تاکید کرد/س   


 


برچسب ها: تشکیل ، ستاد ، اجرایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.