فرمانده انتظامی گیلان نظم و انضباط را عامل پیشرفت و اولویت جامعه دانست و گفت: فرماندهان باید با کنترل و نظارت بر زیر مجموعه خود، نظم و انضباط را ارتقا دهند و زمینه خدمات و تامین امنیت بهتر جامعه را فراهم کنند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  ابراهیم قائدرحمتی شامگاه دوشنبه در جمع کارکنان پلیس گیلان ایجاد نظم و امنیت جامعه را مورد تأکید مجریان آن قرار داد.

وی اظهار کرد: برای تأمین و ایجاد نظم و امنیت در جامعه مجریان باید خود متصف به اوصاف نظم و انضباط باشند.

فرمانده انتظامی گیلان، نظم و احساس امنیت در جامعه را مدیون تعامل خوب مردمی و تلاش وافر پلیس دانست و افزود: نظم و انضباط عامل پیشرفت و توسعه در جامعه بوده و می‌تواند از اولویت‌های هر ارگان و سازمانی در جامعه باشد.

وی با استناد به فرمایش مولای متقیان حضرت علی(ع) درباره نظم و امنیت، اذعان کرد: دنیا بر مبنای نظم و انضباط بنا شده و مسلماً هر بی‌نظمی در جامعه می‌تواند آسیبی به دنبال داشته باشد.

قائدرحمتی، عمده ناهنجاری‌ها را نشانه عدم احساس مسئولیت نسبت به نظم و انضباط در جامعه خواند و تصریح کرد: در چنین مواقعی احساس مسئولیت مجریان نظم اجتماعی بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه پلیس واقعی باید با عمل و رفتار خود نظم و انضباط را در جامعه ایجاد کند، خاطرنشان کرد: فرماندهان باید با کنترل، سرکشی و نظارت بر زیر مجموعه خود، نظم و انضباط را در مجموعه ارتقا داده و زمینه ارائه خدمات و تأمین امنیت بهتر جامعه را فراهم کنند.

فرمانده انتظامی گیلان، رمضان را ماه بازنگری، خود ارزیابی و ویژه خداوند متعال خواند و یادآور شد: این ماه مبارک فرصت گرانبهایی برای همه ماست تا با انجام کار خیر، برکت مضاعف خداوندی را برای خود و خانواده به ارمغان آوریم.

وی با اشاره بر اینکه یاد خدا ما را از وسوسه‌ها رهانیده و به خود آگاهی می‌رساند، متذکر شد: این خود آگاهی است که وظیفه‌ها را تبیین می‌کند.

قائدرحمتی اذعان کرد: اگر نیات و کار در راستای رضای خداوندی باشد مطمئناً نتیجه مثبت و رضایت مردمی را در به دنبال دارد./ج1

برچسب ها: پلیس ، انظباط ، فرمانده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.