ارتش سوریه در آستانه پیروزی بر تروریست ها برای بازپس گیری جاده بین المللی "اریحا-لاذقیه" قرار دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه  العالم؛"حسام زیدان"خبرنگار این شبکه در سوریه امروز دوشنبه گزارش داد: این جاده بین المللی که ارتش در چندین محور مشغول پاکسازی آن است تنها شریان ارتباطی شهر ادلب با بقیه استانهاست و با آزادسازی این جاده مردم ادلب بعد از مدت زمان طولانی از محاصره تروریست ها خلاص خواهند شد.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: ارتش سوریه توانسته چندین روستا را در این منطقه پاکسازی کند و تروریست ها را در یکی از روستاهای صعب العبور به محاصره درآورد که پاکسازی آن نیاز به زمان دارد.

وی افزود: با توجه به موفقیت های ارتش جاده بین المللی اریحا-لاذقیه به زودی به عنوان منطقه امن اعلام خواهد شد.

حسام زیدان امروز همچنین از مناطق مجاور شهرک حلبون در حومه شمالی دمشق خبر داد که این منطقه مدتی است شاهد درگیری های ارتش با تروریست ها بوده و ارتش سوریه تلاش می کند بیش از 70 کیلومتر از مناطق هم مرز با لبنان را پاکسازی کند.

خبرنگار العالم گفت: منطقه جنوب حلبون مهم ترین منطقه راهبردی به شمار می آید و ارتش توانست یک گروه تروریست را به هلاکت برساند که از میان اجساد آنها "عمر الطویل" و "طارق عبدالرحمان"شناسایی شده اند.

زیدان خاطرنشان کرد: همزمان با این دستاورد، عملیات ارتش در چندین محور در دمشق و حومه آن بخصوص قابون و جوبر و برزه ادامه دارد و در محور عدرا و خاتونیه در منطقه غوطه شرقی حلقه امنیتی ارتش هنوز برقرار است.

وی همچنین از متلاشی شدن یک گروه از تروریست ها در محور دوما و حرستا در نزدیکی میدان شهدا خبر داد که در اثر آن تعدادی از تروریستهایی که قصد حمله به ارتش را داشتند، به هلاکت رسیدند.

از حلب نیز خبر می رسد که درگیری ها در چندین محور از جمله کاستلو و شیخ مقصود و شیحان ادامه دارد و گروه های مسلح و تروریستی در مناطق الجلاء و المیدان و السیلانی چندین گلوله خمپاره شلیک کردند که موجب زخمی شدن تعدادی از شهروندان شد.
برچسب ها: سوریه ، لاذقیه ، بین الملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار