جنبش فتح اعلام کرد اقدام شبکه های ماهواره ای القدس و الاقصی به پوشش رویدادهای میدان رابعه عدویه در قاهره محل تجمع حامیان محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده مصر ، به معنای پافشاری جنبش حماس بر دخالت در امور این کشور است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه المنار فلسطین ; احمد عساف سخنگوی جنبش فتح گفت ادامه اقدام این دو شبکه به پوشش رویدادهای میدان رابعه عدویه بی اعتنایی به منافع ملت فلسطین به ویژه در نوار غزه است که با درد و رنج بهای این مداخله را می پردازند .

عساف گفت فتح بارها به حماس درباره خطرات مداخله اش در امور عربی به ویژه در مصر و پیامدهای منفی آن بر منافع و وجهه ملت فلسطین و آرمان آن هشدار داده است.وی افزود این مداخله باعث شده است برخی از رسانه های مصری از آن بهره برداری کنند و بگویند این اشتباه حماس را همه فلسطینیان مرتکب می شوند .

عساف بر موضع محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی در خصوص انقلاب ملت مصر در 25ژانویه سال 2011و انقلاب سی ام ژوئن گذشته یعنی دخالت نکردن در امور داخلی مصر و کشورهای عربی تأکید کرد.عساف گفت فتح همواره از انتظارات ملت مصر و دیگر ملتهای عربی در آزادی و دموکراسی و عدالت اجتماعی حمایت می کند.



برچسب ها: فتح ، حماس ، شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار