خبرنگار شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی با بیان اینکه در صورتی که رژیم صهیونیستی طرح اخراج فلسطینی ها را از برخی مناطق اشغالی سال 1948 تصویب کند، هزاران فلسطینی آواره خواهند شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ; شیرین یونس از منطقه بئر السبع در اراضی اشغالی سال 1948 درباره تظاهرات فلسطینی ها گزارش داد: تظاهرات به طور رسمی بر اساس مدت مشخص شده در شهر بئر السبع پایان یافت، اما برخی معترضان همچنان به تجمع ادامه می دهند و منتظر آزادی تظاهرکنندگانی هستند که طی روزهای گذشته بازداشت شدند.

خبرنگار این شبکه افزود: طی روزهای گذشته نیروهای اسرائیلی پنج نفر را بازداشت کردند. اعتصاب عمومی به طور عمومی در داخل خط سبز اراضی اشغالی سال چهل و هشت ادامه دارد. مغازه ها بسته است و مدرسه ها نیز اکنون در فصل تعطیلی است.

وی افزود: در صورتی که طرح یهودی سازی اسرائیل موسوم به «طرح برآور» در کنست به یک قانون تبدیل شود، پیش بینی می شود که خشم و غضب فلسطینی ها تشدید شود. 

خبرنگار این شبکه افزود: بر اساس این طرح اسرائیل هیچ گونه خدماتی به هفتاد هزار نفر از فلسطینی ها در سی و سه روستا ارائه نخواهد کرد، خدماتی مانند مدارس، فاضلاب. علاوه بر این، هشتصد هزار دونم (هر دونم تقریباً معادل هزار متر مربع) از اراضی فلسطینی ها را مصادره خواهد کرد. این رقم، مصادره این مقدار از اراضی فلسطینی از زمان جنگ سال 1948 بیشترین مقدار خواهد بود و برخی ها بر این باورند که این مقدار بیشترین راضی باقیمانده فلسطینی هاست.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار