معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 از اجرای برنامه های ویژه بانوان در مجموعه شهربانو و درخانه های تسنیم منتخب خبر داد.

امیر حسین بهاری صفت درگفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در این ماه همه کسانی که با قصد اطلاعات از فرامین الهی وارد این ماه می شوند میهمان خدا هستند به دعوت الهی بر سر سفره گسترده ی رحمت حق نشسته اند و از غذاهای معنوی و ضیافت الهی بهره می برند.
وی در ادامه تصریح کرد: آمرزش گناهان ازسوی خدای متعال،آزادی از آتش دوزخ، رحمت، اجابت عا، بربند کشیده شدن شیطان، ازجمله برکات ماه مبارک رمضان است.
وی به ویژه برنامه های این ماه مبارک اشاره کرد و گفت: ازجمله برنامه های اداره بانوان می توان به کارگاه های مهارت فرزند پروی شامل ارائه آموزش قرآن ونماز به کودک توسط مادران، روش های تربیتی فرزند پروری بر اساس سیره ائمه و قرآن) کار گاههای مهارت های پیش از ازدواج، آموزش آداب و مهارت های زندگی با سیر و معارف نبوی ویژه دختران جوان 18 تا 28 ساله، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی با رویکرد پوشش عفاف و حجاب حضور بانوی مبلغ در ایام ماه مبارک در مجموعه شهربانو، با برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و رفع شبهات دینی اشاره کرد.
وی خاطر نشان کرد: از دیگر برنامه های این اداره برگزاری مسابقه برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی به همراه افطاری جهت ایتام و بانوان سرپرست خانوار خواهد بود./ف
برچسب ها: برکات ، رمضان ، افطاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار