مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری ایران گفت: برای پیشرفت دوچرخه سواری در میادین پیش رو از سوی رئیس فدراسیون من را به سمت دبیر ستاد برگزاری بازی های آسیایی منصوب کردند.

مصطفی چایچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هدف از تشکیل ستاد برگزاری بازی های آسیایی آمادگی بیش تر رکابزنان بانوان و آقایان است.

وی افزود: برای آمادگی بیش تر رکاب زنان ما اردوهای را در تمامی رده های سنی نیز تشکیل خواهیم داد تا بازیکنان بتواند به بالاترین سطح آمادگی برسند تا بتوانند در مسابقات به بهترین نحو بدرخشند.

وی اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی ما سرمایه گذاری روی جوانان و بزرگسالان است که در دو قسمت پیست و جاده کار می کنند و برنامه ریزی هایمان را روی لیگ و مسابقات کشوری گذاشته ایم، در قسمت بانوان و آقایانکه به امید خدا بتوانند در مسابقات قزاقستان عملکردی خوب از خود نشان دهند و به یک آمادگی نسبی برای مسابقات آسیایی کره جنوبی اینچوان برسند. که بازی های لیگ و مسابقات کشوری بعد از ماه مبارک رمضان است.

چایچی در خصوص رشته ها و رکاب زنانی که در این مسابقات شرکت می کنند بیان کرد: حسین پراش در قسمت پیست شرکت خواهد کرد و طبق هماهنگی سر مربی تیم محمود وفایی و حسن آریان فر در تور جاده رکاب خواهند زد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار