رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: قرار نیست نمایندگان مجلس فرد خاصی را به رئیس جمهور منتخب تحمیل کنند اما رئیس جمهور آینده در چینش کابینه حساسیت به خرج خواهد داد تا نیروهای با صلاحیت بیشتر و بهتر وارد کابینه شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کمال‌الدین پیرموذن اظهار داشت: ما در حاشیه مراسم افطاری دیشب در قالب مجمع نمایندگان شمال غرب کشور از نزدیک با رئیس جمهور منتخب صحبت و دیدار کوتاهی داشتیم و از وی خواستیم تا در کابینه‌ای که تشکیل خواهد داد از نیروهای پر توان و با لیاقت منطقه آذربایجان و آذری‌زبان استفاده کند چرا که پیش از این نیز در دولت‌های گذشته توانمندی نیروهای این منطقه اثبات شده است.

وی گفت: رئیس جمهور آینده نیز به درخواست ما بها داده و قرار شد طی رایزنی‌ها و هدف‌گذاری‌هایی که در تشکیل کابینه انجام خواهد داد از توان این نیروها بهره بگیرد.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هر چند قرار نیست نمایندگان مجلس فرد خاصی را به رئیس جمهور منتخب تحمیل کنند اما یقین داریم که رئیس جمهور آینده با دیدی مدبرانه و کارشناسی شده در چینش کابینه حساسیت به خرج خواهد داد تا نیروهای با صلاحیت بیشتر و بهتر وارد کابینه شوند.

پیرموذن گفت: انتظار می‌رود همین فرایند به‌ گزینش نیروها در انتخاب استاندار آینده و دیگر مسئولان نیز مدنظر باشد چرا که ما استاندار پرتوان در حد و قواره یک مدیر ملی می‌خواهیم تا بتواند پیگیر مطالبات مردم استان اردبیل و درخواست‌های عمومی در دولت آینده باشد.

وی عنوان کرد: در دیدار دیشب نمایندگان مجلس با رئیس جمهور منتخب مباحث مختلفی پیرامون موضوعات مهم کشور از جمله مسائل اقتصادی، رکود واحدهای تولیدی و صنعتی، بها دادن به تولید داخلی در ایجاد حماسه اقتصادی و دیگر رویکردها مطرح شد که رئیس جمهور منتخب نیز قول داد به تدریج و در تعامل مستقیم با مجلس بتواند این مشکلات را برطرف کند//س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.