بازیکن_مربی تیم دبیری تبریز گفت: کویت بهترین مکان برای برپایی اردو و آماده سازی بازیکنان بود به برد و باخت در تورنمنت اهمیت نمی دهم.

وحید شمسایی بازیکن و مربی تیم فوتسال دبیری تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هدفمان از حضور در کویت تنها شرکت در مسابقات و کسب مقام نبود ما به دنبال هدف بزرگتری هستیم ایجاد هماهنگی بین بازیکنان و شناخت روحیات آنها برایم اولویت دارد، برد و بخت در این تورنمنت بی معنی است زیرا کویت بهترین مکان برای برپایی یک اردو ایده آل بود.

وی افزود: در صورتیکه فقط خواستار قهرمانی در تورنمنت کویت بودیم با ترکیب اصلی خود وارد مسابقات می شدیم درست مانند کاری که السد قطر انجام می دهد اما نیمی از ترکیب تیم و نفرات تأثیرگذار مانند امیر شمسایی، ما را در این سفر همراهی نکردند مربی بدنسازی به عنوان مهره اصلی کادر فنی در کویت حاضر شد تا دوره بدنسازی بازیکنان به صورت کامل انجام پذیرد که پس از بازگشت به ایران در مدت زمان باقی مانده به آغاز لیگ تمرینات، حرفه ای و تخصصی خود را با ترکیب اصلی پیگیری کند.

شمسایی در ادامه بیان داشت: آغاز ماه مبارک رمضان و روزه داری بازیکنان باعث شده از فشار تمرینات کاسته شود اما فرصت خوبمان را در کویت از دست نمی دهیم و با توجه به مهارت مربی بدنسازمان تمرینات ایده آلی جهت آماده سازی بازیکنان انجام می شود.

تمام این فاکتورها باعث شده از شرایط فعلی برای رسیدن به اهدافمان راضی باشم زیرا بازیکنان از نظر اخلاقی و فنی محک و نقاط ضعف و قوت تیم شناخته می شود. در همین راستا در انتخاب بازیکنان موردنظر عملکرد بهتری خواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد: در ذهنم تیم را به چند بخش تقسیم کردم تا تصویر روشن تری از شرایط تیم داشته باشم، چند نفر از بازیکنان حاضر در تیم در رده ی سنی زیر 21 سال جای می گیرند با مشاهده ی عملکرد آنها پتانسیلشان ارزیابی می شود، نظارت بر فعالیت بازیکنان قدیمی و تازه وارد نیز تنظیم برنامه هایی برای ایجاد هماهنگی را در پی دارد و همچنین با همین برنامه کاستی های تیم به چشم می آید تمام این موارد باعث تشکیل یک تیم منسجم و پر قدرت در لیگ برتر 92 خواهد بود که کسب عنوان قهرمان را آسان می کند./آق
برچسب ها: شمسایی ، دبیری ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار