اوایل تیرماه امسال گروهی از تبهکاران مسلح اقدام به سرقت یک طلا فروشی در شهرستان پل دختر نمودند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ اوایل تیرماه پلیس آگاهی لرستان در جریان یک مورد سرقت مسلحانه طلا فروشی در شهرستان پل دختر قرار گرفت.

به دنبال این موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی به محل اعزام شدند و طی بررسی های دریافتند که سارقان مسلح با یک دستگاه خودروی پژو با شماره پلاک معلوم پس از سرقت متواری شدند.

در بررسی بیشتر محل و همچنین کارشناسی مهمات و پوکه های صحنه سرقت  ماموران یکی از متهمان این پرونده را به نام رضا ت که در زندان به سر می برد و با قید وثیقه آزاد شده بود شناسایی و درحالی که قصد خروج مجدد از زندان را داشت دستگیر کنند.

متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی پلیسی زمانی که خود را در چنگال قانون اسیر دید لب به اعتراف گشوده اعلام کرد: با همدستی سه نفر دیگر طلا فروشی حمید ج را مورد دستبرد قرار داده و مقدار 1.5 کلیوگرم طلا به سرقت بردند .

متهم دستگیر شده در توضیح جزئیات بیشتر سرقت گفت: امیر(يکي از همدستان) محض ورود به طلا فروشی با یک قبضه کلانشینکف که قبلا تهیه کرده بود اقدام به تیر اندازی و شکستن شیشه ها نمود و سپس همدست دیگرمان صاحب طلا فروشی را در کنترل خود گرفت و من نیز طلاهای داخل ویترین را به داخل کیسه ریختم و درنهایت با یک دستگاه خودروی پژو پرشیا که همان روز به سرقت برده بودیم از محل متواری شدیم .

گفتنی است : که ماموران پلیس آگاهی در ادامه توانستند متهم دیگر پرونده را که اقدام به تیر اندازی در طلا فروشی کرده بود در مخفی گاهش دستگیر و یک قبضه کلاشینکف کشف و ضبط کنند.

همچنین پلیس آگاهی لرستان خودروی پرشیا را در حالی که به آتش کشیده شده بود در جاده اراک پیدا کردند.

تلاش ماموران پلیس آگاهی برای دستگیری متهمان کما کان ادامه دارد.
برچسب ها: سرقت ، پل دختر ، طلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار