مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: انصاریفرد نباید فراموش کند که فوتبالش در گذشته کجا قرار داشته و اکنون در کجا قرار دارد.

رضا فروزانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کریم انصاریفرد به پرسپولیس علاقه ای نداشت زیرا اگر اینچنین بود با توجه به شرایط کنونی باشگاه سرخپوشان پایتخت در این تیم ماندنی می شد و حتی می توانست در شرایط حساس به ما کمک کند و معتقدم که مسئولان باشگاه پرسپولیس به اندازه کافی به وی وقت دادند و انصاریفرد نباید فراموش کند که در گذشته فوتبالش کجا بوده و اکنون در کجا قرار دارد.

وی تصریح کرد: ما بازیکنان خوبی را در پست کریم انصاریفرد در اختیار داریم بازیکنانی مثل سید مهدی سید صالحی، هادی نوروزی، یونس شاکری و محمد عباس زاده می توانند کمک های شایانی به ما کنند و امیدوارم که در طول فصل هواداران پرسپولیس شاهد درخشش آنها باشند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: امروزه شرایط باشگاه تغییر کرده و ممکن است یک روز یک باشگاه بنیه مالی خوبی داشته باشد و یک روز نیز فاقد منابع مالی لازم باشد و این بازیکنان هستند که در شرایط خاص تعصب خود را بر روی پیراهن یک باشگاه نشان می دهند و به اعتقاد من انصاریفرد باید بداند که علی دایی برگردن او حق دارد و برای پرسپولیسی شدن وی از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به طور حتم مسأله ی کریم انصاریفرد برای عقب نشینی از پرسپولیس موضوع مالی بوده اما در این شرایط حتی بازیکنان ملی پوش این باشگاه به مدیرعامل و کادر فنی پرسپولیس لبیک گفته اند و با شرایط کنونی کنار آمده اند و بهتر بود که انصاریفرد نیز با توجه به اینکه ما به جام جهانی راه پیدا کرده ایم وی می توانست از برخی مسائل چشم پوشی کند.

فروزانی در پایان خاطر نشان کرد: ما تنها در اوایل تمرینات کریم انصاریفرد را مشاهده کردیم  و با صحبت هایی که میان وی و دایی رد و بدل شده بود قرار بر این شد که وی در این فصل سرخپوشان پایتخت را همراهی کند. اما متأسفانه ما دیگر او را ندیدیم و کار بیشتری هم از دایی برای جذب این بازیکن بر نمی آمد زیرا پیوستن به یک باشگاه اجباری نیست بلکه امری است اختیاری که تصمیم گیری آن به عهده ی بازیکن است./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار