تولید خودروهای سواری دوگانه سوز در خرداد ماه امسال 52 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است بطوریکه میزان تولید از 11 هزار و 59 دستگاه به 5236 دستگاه تقلیل یافته است.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، یکی از دلایل اصلی افت تولید خودروهای دوگانه سوز در کشور، کاهش میزان تولید و عرضه از سوی خودروسازان است یا به عبارتی بهتر خودروسازان براساس میزان خودروهای تولید شده اقدام به دوگانه سوز کردن برخی از خودروها می کنند.

براساس این گزارش، به گفته حسین هاشمی مدیر صنایع خودرویی کشور، تمایل مردم به خرید خودروهای دوگانه سوز گفتنی است،ز کاهش یافته است که البته میزان تقاضای این خودروها در زمان بحث گران شدن بنزین و جو روانی حاصل از آن افزایش می یابد.

حسین هاشمی دلیل بعدی افت تولید خودروهای دوگانه سوز را کمی جایگاههای سوخت دانست که تعداد جایگاههای سوخت سی ان جی بسیار کمتر از تعداد خودروهای دوگانه سوز است که این امر در تهران بیشتر نمود داشته است.

گفتنی است، تولید خودروهای سواری دوگانه سوز در خرداد ماه امسال 52 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است بطوریکه میزان تولید از 11 هزار و 59 دستگاه به 5236 دستگاه تقلیل یافته است.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار