مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی در ارتباط با طرح نشاط اجتماعی گفت: 350 دانشجوی دختر و پسر دانشگاه‌های خراسان جنوبی در این طرح شرکت کردند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمدحسن اکبری‌مطلق در ارتباط با طرح نشاط اجتماعی، اظهار داشت: این طرح از جمله برنامه‌های معاونت امور اجتماعی  بهزیستی است که تمام افراد جامعه را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این طرح دوره‌های آموزشی درارتباط با شاد بودن، شاد زیستن و افزایش نشاط عمومی افراد جامعه با حضور اساتید متخصص برگزار می‌شود.

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی مدت زمان دوره‌های آموزشی طرح نشاط اجتماعی را 8 جلسه 90 دقیقه‌ای ذکر کرد و افزود: در این طرح یک سری پیش آزمون‌ها و پس‌آزمون‌هایی از افراد شرکت کننده گرفته می‌شود و سطح نشاط افراد سنجیده می‌شود.

اکبری‌مطلق از برگزاری طرح نشاط معنوی برای کارکنان و پرسنل سازمان‌ها و نهادهای مختلف خبر داد و افزود: با همکاری دستگاه‌های مربوطه در آینده این طرح با همکاری دستگاه‌های اجرایی برای کارکنان و پرسنل سازمان‌ها و نهادهای مختلف برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این طرح در استان اضافه کرد: کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارتقاء شادی و نشاط بین جوانان و آموزش دوره‌های نشاط و شادکامی در بین جوانان استان از جمله اهداف برگزاری این طرح است.

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح نشاط معنوی از دی‌ماه سال گذشته آغاز و تا خردادماه سال جاری ادامه داشت، تصریح کرد: بیش از 350 دانشجوی دختر و پسر دانشگاه‌های استان در طرح نشاط معنوی شرکت کردند.

این مسئول اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را 30 میلیون تومان از محل اعتبارات ریاست جمهوری ذکر کرد و اذعان داشت: در پایان دوره‌های آموزشی به شرکت کنندگان گواهینامه و کتاب اهدا می‌شود./ج1

برچسب ها: بیرجند ، دانشجو ، نشاط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.