فرماندار پارس آباد گفت: در هفته دولت امسال 50 طرح عمرانی و اقتصادی با یک هزار و 140میلیارد ریال سرمایه گذاری در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / ولی کریمی امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: هم اکنون چند طرح عمرانی مهم از جمله چهار بانده کردن محور پارس آباد ، سربند ، توسعه باند فرودگاه ، تصفیه خانه فاضلاب شهری و پایاب شبکه خداآفرین در این منطقه مرزی در حال اجرا است که با بهره برداری از آنها شاهد رونق و آبادنی هرچه بیشتر این شهرستان خواهیم بود.

وی کمبود آب آشامیدنی و فرسودگی شبکه های آبرسانی را از عمده مشکلات بیشتر روستاهای پارس آباد ذکر کرد و گفت: برای رفع اساسی این معضل و تامین آب مورد نیاز مناطق روستایی طرح هایی در این شهرستان در دست اقدام است.

کریمی اظهار کرد: خروج نان ، گندم و آرد به هر میزان از این استان و شهرستان به استان های مجاور تا اطلاع بعدی ممنوع و خلاف قانون است و با متخلفان ، برابر قانون و به شدت رفتار خواهد شد.

فرماندار پارس آباد همچنین از اجرای طرح ضیافت بمناسبت ماه مبارک رمضان در این منطقه خبر داد و گفت: در قالب این طرح کالاهای اساسی از جمله گوشت قرمز و مرغ منجمد ، شکر ، برنج تایلندی ، عدس و نخود به قیمت مصوب در چندین نقطه شهر عرضه می شودب/.

برچسب ها: پارس ، آباد ، اجرای ، طرحهای ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.