مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در حال حاضر همه چیز در سپاهان خوب است و تنها نگرانی ما وضعیت خط دفاع تیم است.

هادی عقیلی مدافع سپاهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شرایط سپاهان در حال حاضر مطلوب بوده و همه چیز خوب است و فقط نگرانی ما این است که شجاع خلیل زاده مال ما است یا نه چون فرشید طالبی از سپاهان رفته و باید وضعیت خط دفاع سپاهان مشخص شود تا با هماهنگی و آمادگی کامل وارد مسابقات شویم. غیر از این همه چیز در سپاهان خوب است و بچه ها با انگیزه ای بالا در تمرینات مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی در مورد بازگشت به سپاهان و حضور مجدد در فوتبال ایران گفت: خوشحالم که برگشتم چون دلم هم برای فوتبال ایران و هم سپاهان تنگ شده بود و دوست داشتیم یک بار دیگر فضای پر شور فوتبال ایران را با پیراهن سپاهان تجربه کنم و افتخارات گذشته را تکرار کنم. فعلاً در تمرینات تیم شرکت می کنم تا لیگ شروع شود و بتوانیم با همت و تلاش بچه های تیم، نتایج خوبی کسب کنیم و دل مردم اصفهان و هواداران سپاهان را شاد کنیم.

وی در مورد حرف و حدیث های اخیر در مورد قراردادهای میلیاردی بازیکنان سپاهان گفت: این مسائل در حیطه ما نیست و در حیطه مدیریت باشگاه است و به همین دلیل در این موارد دخالت نمی کنیم. بازیکن فقط باید تمرین کند و برای بازیها آماده باشد و در مورد مسائل مالی مدیران باشگاه صحبت می کنند چون هر چیزی که ما بگوییم، حرف و حدیث می شود پس بهتر است سکوت  کنیم و تمرکزمان را روی تمرینات بگذاریم تا با سپاهان در فصل جدید نتایج خوبی کسب کنیم.

مدافع سپاهان در مورد اولین بازی تیمش در فصل جدید گفت: بازی اول ما با فولاد خوزستان است که فکر کنم بازی سختی است البته هر 4 بازی اول ما در فصل جدید سخت است اولین بازی ما با فولاد است که تیمی منسجم و خوب است و فصل قبل خوب نتیجه گرفت و سهمیه حضور در آسیا را کسب کرد بازی دوم ما هم با استقلال در تهران است و بعد از آن هم با گسترش فولاد و تراکتورسازی تبریز بازی داریم که بازی های بسیار سخت و سنگینی است امیدوارم در بازی اول 3 امتیاز را کسب کنیم و لیگ را با قدرت شروع کنیم چون برای ما شروع کار خیلی مهم است امسال مدعیان بیشتری در لیگ حضور دارند چون نیروها در تمام تیم ها پخش شده اند و همه برای کسب نتیجه تلاش می کنند به همین دلیل یکی از سخت ترین سالهای فوتبالی را در پیش داریم.

وی در مورد حضور جباری در سپاهان حواشی اطراف او گفت: این مطلب باید برای فوتبال ایران تبدیل به یک عادت شود البته جدایی جباری از استقلال برای تماشاگران این تیم ناراحت کننده است اما     بازیکن حق انتخاب دارد و هر جایی که دوست دارد می تواند برود الان چندین سال است که بازیکنان استقلال و پرسپولیس بین هم جابجا می شوند و باید این مسئله برای تیم ها هم حل شود فکر نمی کنم این مسئله برای تیم ما مشکل ساز شود چون هم مجتبی جباری بازیکن با تجربه ای است و هم بچه های سپاهان تجربه لازم برای مقابله با چنین حاشیه هایی را دارند.

عقیلی در پایان گفت: هدف ما در فصل جدید قهرمانی در لیگ و جام حذفی و کسب نتایج خوب در آسیا است امسال 2 جام داخلی را می خواهیم و در لیگ قهرمانان آسیا هم باید از گروهمان صعود کنیم که برای ما خیلی مهم است البته بقیه تیم ها هم خوب هزینه و یارگیری کرده اند و برای رسیدن به این اهداف کار سختی داریم./آق

برچسب ها: عقیلی ، سپاهان ، تراکتور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار