سازمان خصوصی سازی به دنبال عرضه بلوکی برق خلیج فارس ، 49 درصد از سهام این دو شرکت نیروگاهی را هم دوشنبه 7مرداد در بازار سوم عرضه می کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،بهنام محسنی با اعلام این خبر افزود:  سازمان خصوصی سازی  49درصد از سهام معادل 490 سهم دو شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز و  شهید عباس پور ، دوشنبه 7مرداد به صورت نقد یا نقد و اقساط در بازار سوم عرضه می کند و در صورت فروش این دو  بلوک از مالکیت مدیریت منابع آب ایران خارج می شوند.

وی ادامه داد: شرکت تولید و بهره برداری سد نیروگاه دز با قیمت پایه هر سهم 32 میلیون و 163هزارو 5 ریال و با شرایط 40درصد نقد و مابقی اقساط2ساله با نرخ 15درصد در بازار سوم به فروش می رود .مبلغ سپرده در این رقابت  472.7 میلیون ریال است.

محسنی همچنین در خصوص شرکت تولید و بهره برداری سد نیروگاه شهید عباس پور تصریح کرد:  بلوک49درصدی  این شرکت به قیمت پایه هر سهم 84 میلیون و 304هزار ریال و با شرایط 30درصد نقد مابقی اقساط 3ساله با نرخ سود 15درصد عرضه می شود و مبلغ 1.2میلیارد ریال سپرده در این رقابت تعیین شده است.

به گفته وی سرمایه این شرکت ها هر کدام یک میلیون ریال است و در زمینه تولید نیروی برق فعالیت می کنند.

محسنی با یادآوری عرضه بلوکی برق خلیج فارس گفت : 100درصد از سهام تولید نیروی برق خلیج فارس 6 مرداد به قیمت پایه هر سهم 21هزارو 34ریال از سوی سازمان خصوصی سازی در بازار سوم به مزایده می رود.   

برچسب ها: بورس ، شاخص ، فرابورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار