مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم از کسب رتبه نخست کشوری در کاهش تصادفات برون شهری و روستایی توسط این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مصطفی عباسی اظهار کرد: براساس آمار سالانه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، استان قم رتبه نخست کشوری را در کاهش تصادفات و تلفات برون شهری و روستایی در دو ماه نخست سال جاری کسب کرده است.

وی افزود: این آمار توسط دفتر آمار ایمنی و ترافیک سازمان متبوع هر ساله با مقایسه درصد تصادفات و تلفات برون شهری و روستایی در دو ماه نخست هر سال با سال گذشته در سراسر کشور اعلام می‌شود.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم با بیان اینکه استان قم بیشترین درصد کاهش یعنی 9.28 درصد رشد منفی نسبت به دو ماه نخست سال گذشته را داشته است، گفت: به همین دلیل قم رتبه نخست کشوری را در فروردین‌ماه و اردیبهشت‌‌ماه سال جاری به دست آورده است.

وی گفت: استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان هر یک به ترتیب با کاهش 4.24 و 3.22 درصدی رتبه‌های دوم و سوم آمار کاهش تصادفات و تلفات برون شهری و روستایی را در دو ماه نخست سال جاری در مقایسه با دو ماه نخست سال گذشته کسب کرده‌اند./س

برچسب ها: قم ، رتبه ، نخست ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.