وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی تأکید کرد: هنرمندان با خلق آثار هنری، نشاط و سرزندگی را در جامعه به ارمغان می آورند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،" سیدمحمد حسینی" شامگاه یکشنبه در نشست و ضیافت افطار با هنرمندان افزود: چند سالی است توفیق داریم در شب های ماه مبارک رمضان در خدمت اهالی هنر باشیم که این مهم را برای خود افتخارمی دانیم. 
وی اظهار داشت: هنرمندان دارای روحیه لطیفی هستند؛ از این رو در چهار سال گذشته تلاش کردیم در حد بضاعت و امکانات به خواسته ها و دغدغه های آنان پاسخ مثبت داده شود. 
وزیر ارشاد تأکید کرد: بر این باوریم که هنرمندان می توانند با خلق آثار هنری، نشاط و سرزندگی را در جامعه را به ارمغان بیاورند. 
به گفته حسینی، این گونه نشست ها و گردهمایی ها باعث انس هرچه بیشتر اهالی هنر و مسؤولان خواهد شد. 
عضو کابینه دولت دهم در خاتمه به دیدار امروز رییس جمهوری و اعضای کابینه دولت دهم با رهبر معظم انقلاب اشاره کرده و گفت: در این دیدار صمیمانه فرصتی پیش آمد تا گزارشی از دستاوردها و عملکرد وزارت ارشاد در چهار سال گذشته در محضر معظم له قرائت شود.
در ادامه سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمید شاه آبادی معاون امور هنری وزیر ارشاد با حضور در میان هنرمندان ضمن خوش آمدگویی با تک تک آنها در محیطی صمیمانه به گفت و گو پرداختند.  
عکسهای جمعی یادگاری هنرمندان با وزیر ارشاد، ابراز احساسات هنرمندان با مقام عالی وزارت، طرح مسائل و مشکلات شماری از هنرمندان با وزیر ارشاد از جمله حاشیه های این مراسم بود که به آن شور و نشاطی مضاعف داد. 
نشست و ضیافت افطار وزیر ارشاد با هنرمندان، شامگاه یکشنبه با حضور جمعی از هنرمندان عرصه سینما، تئاتر، هنرهای تجسمی، موسیقی و جمعی از مسوولان  فرهنگی و هنری در تالار وحدت برگزار شد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار