سر مربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت: منتقدانی که در مورد عملکرد ملی پوشان قبل از هر مسابقه ای نظر می دهند هیچ جایگاهی در مسابقات نخواهند داشت، باید معذرت خواهی کنند!

کوروش باقری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از گوشه و کنارها چه به صورت شنیداری یا مصاحبه با روزنامه و خبرگزاریها می شنیدم که منتقدان وزنه بردار که خود در سالهای گذشته در همین تیم ملی جایگاهی داشتند و مدالهایی را برای کشورشان کسب کردند نظراتی منفی از عملکرد وزنه بردران قبل از اعزام ملی پوشان به مسابقات مختلف می دهند.

جامعه ورزشي بايد بيشتر حمايت کنند

وی در ادامه افزود: انتظار بیشتری از جامعه وزنه برداری برای حمایت از تیم ملی جوان و جویای نام کشورمان داریم تا بتوانند با روحیه ای بالاتر در تمام میادین حاضر شوند، حالا که موفق به حضور در مسابقات آسیایی و دانشجویان و کسب مقامهای نائب قهرمانی شدیم باید نظر افراد همیشه منتقد وزنه برداری را جویا شویم.

منتقدان از جامعه وزنه برداري عذرخواهي کنند

باقری خاطر نشان کرد: منتقدان باید برای صحبت هایی که کردند از جامعه وزنه برداری عذر خواهی کنند، پس از سالها کار حرفه ای در ورزش همه باید بدانیم قصاص قبل از جنایت شیوه درستی برای سامان دادن به رشته وزنه برداري نیست.
 

تيم وزنه برداري دچار تحول عظيمي شده است

سر مربی تیم ملی کشورمان در خصوص عملکرد وزنه برداران کشورمان در مسابقات دانشجویان جهان گفت: از عملکرد تیم کشورمان کاملاً راضی بودم و در نهایت توانستیم به مقام نايب قهرمانی برسیم، به اعتقاد من باید وزنه برداران کشورمان بیشتر از این ها در میادین مسابقات قرار بگیرند تا از لحاظ تجربه و روحیه ای به سطح بالاتری برسند، شرکت کردن وزنه برداران در همین 2 مسابقه پشت سر هم باعث تحول عظیمی بر روی تیم شد و باعث خوشحالیم است که وزنه برداران هر روز پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی خواهند کرد.

پديده هايي که ظهور کردند

کوروش باقری در خصوص 3 نماینده وزنه بردار کشورمان در مسابقات دانشجویان تصریح کرد: رسول تقیان، جابر بهروزی و بهادر مولایی جزو پدیدهای این دور از مسابقات شناخته شدند و تمام انتظاراتم را کاملاً بر آورده کردند و به اعتقاد من برای این ملی پوشان آینده ای درخشان می توان در نظر گرفت.
 


16 وزنه بردار به اردوي تيم ملي دعوت شدند

سر مربی تیم ملی کشورمان در خصوص اردوی جدید ملی پوشان و حضور 2 پدیده نوجوان در کنار ملی پوشان افزود: 16 وزنه بردار برای حضور در اولین اردوی تیم ملی برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان 2013 لهستان به تیم ملی وزنه برداری دعوت شدند و اسامی دعوت شدگان بدين شرح است: مجید عسکری (دسته 62 کیلوگرم)،جابر بهروزی (69 کیلوگرم) و سجاد بهروزی دسته 77 کیلوگرم، مرتضی رضائیان و رسول تقیان، دسته 85 کیلوگرم، سهراب مرادی، دسته 64 کیلوگرم، امین زارعی، یاسین باقری و علیرضا دهقان دسته 105 کیلوگرم، محمد رضا براری، حامد مجیدی، محسن بهرام زاده، کیا قدمی، دسته 105+ کیلوگرم، بهادر مولایی، رشید شریفی و علیرضا نام برد.

وی در ادامه گفت: 2 پدیده ملی نوجوان کشورمان از جمله علیرضا فضلی و علیرضا دهقان پس از عملکرد خوبشان در مسابقات نوجوانان جهان توانستند نظر کادر فنی را به خود جلب کنند و بتوانند در کنار ستارگان تیم بزرگسالان کشورمان به تمرینات خود ادامه دهند تا در آینده ای نه چندان دور در میادین مختلف حضور پیدا کنند.
 

پيشنهاد هندي ها تازگي نداشت 

کوروش باقری در خصوص پیشنهاد مربیگری کشور هند افزود: درخواست این کشورها صحبت جدید و تازه ای نیست بلکه سالهای پیش هم این کشور خواستار همراهی تیم ملی شان را داده بودند و حتی حقوق ماهیانه 10 هزار دلاری برای جلب نظرم پیشنهاد دادند، اما پاسخم به این امکانات منفی بود، با برنامه های بلند مدتی مربیگری تیم ملی کشورمان را پذیرفته ام و با هیچ اعتراضی از سوی افراد خارج از صحنه از میدان خارج نمی شوم، همه بدانند در المپیک 2016 همراه وزنه برداران در برزیل حاضر می شوم.

در پایان در خصوص مکان اردوي تیم ملی تأکید کرد: با صلاحدید رئیس فدراسیون وزنه برداری و ساير اعضاي کادر فنی به این نتیجه رسیدیم آذربایجان شرقی را برای اردوي جدید ملی پوشان( 28 تير تا 15 مرداد) انتخاب می کنیم تا هم تنوعي در اردو ایجاد شود و هم از لحاظ آب و هوایی شرايط مساعدي داشته باشد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار