استاندار كرمانشاه گفت: به هيچ عنوان اجازه اجراي طرح منوريل از چهارراه بسيج به سمت ميدان فردوسي را نخواهيم داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

‌حجت اله دمياد در جلسه بررسي اجراي خط منوريل افزود: اجراي خط منوريل از طاق بستان تا ميدان آزادي قبلاً به تصويب رسيده بود و ما به جهت هزينه هاي صورت گرفته آن را ادامه داديم، اما به هيچ عنوان نخواهيم گذاشت كه طرح حتي تا مكان تعيين شده يعني ميدان آزادي ادامه پيدا كند و طرح را تا چهارراه بسيج متوقف خواهيم ساخت.

وي اظهار داشت: بهترين طرح براي كرمانشاه اجراي پروژه مترو است و اين خواست مردم، نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي و مديريت ارشد استان است.

دمياد بيان داشت: چنانچه خط منوريل از محدوده ميدان آزادي به سمت ميدان فردوسي اجرا شود، عملاً اين مسير قفل خواهد شد و اين طرح به جاي اينكه حل مشكل ترافيك باشد، خود عامل ترافيك خواهد بود.

استاندار كرمانشاه تصريح كرد: تنها خواسته و برنامه ما براي اجراي طرح از چهارراه بسيج تا ميدات فردوسي بصورت مترو و تونل عميق است و اين موضوع در راستاي اجراي طرح پدافند غير عامل نيز قلمداد مي شود.

در اين جلسه كه اعضاي شوراي ترافيك كشور نيز حضور داشتند، استاندار كرمانشاه از حاضرين خواست كه فقط به اجراي طرح مترو از چهارراه ارشاد به سمت ميدان فردوسي فكر كنند و مقدمات اجراي آن را فراهم سازند./س

برچسب ها: توقف ، طرح ، مونوریل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.