نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از گلایه‌مندی مردم در حوزه سلامت کاسته شده است گفت: برخی نارضایتی‌ها که وجود دارد به دلیل گران بودن هزینه‌های درمان است که نیازمند برنامه‌ریزی مسئولان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی در دیدار رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان شهید بهشتی که از آمال و آرزوهای مردم قم بود اظهار داشت: با پیگیری‌های مسئولان استان و وزیر بهداشت وقت این بیمارستان با امکانات و تجهیزات درمانی مناسب در اختیار مردم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه انجام امور مهم و کارهای بزرگ مشکلات خاص خود را دارد افزود: روحیه بسیجی و جهادی، حضور مدبرانه و دلسوزانه مدیران و کارکنان حوزه سلامت در میدان عمل بسیاری از مشکلات را در راستای منافع حوزه بهداشت و درمان استان تبدیل به فرصت کرده است.

وی افزایش تعداد دانشجویان رشته‌های مختلف علوم پزشکی قم را یادآور شد و گفت: ایجاد رشته‌های مختلف پزشکی و جذب دانشجویان در تامین نیروی متخصص در مراکز درمانی و همچنین توسعه زیرساخت‌های سلامت در استان نقش موثری خواهد داشت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با انجام فعالیت و اقدامات زیربنایی و توسعه امکانات از گلایه‌مندی مردم در حوزه سلامت کاسته شده و رضایتمندی افزایش یافته است افزود: برخی نارضایتی‌ها که وجود دارد به دلیل گران بودن هزینه‌های درمان است که نیازمند برنامه‌ریزی مسئولان است.

وی بسیاری از گرانی‌ها در حوزه بهداشت، درمان و تامین دارو را ناشی از مشکلات ارز در کشور دانست./ب

برچسب ها: قم ، چاره ، گرانی ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.