مربی سنیگن وزنهای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: تاکنون هیچ کشتی گیری برای مسابقات جهانی 2013 انتخاب نشده و در نهایت بهترین ها از هر نظر راهی این رقابتها خواهند شد.

علی رضا رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: کادر فنی عملکرد کشتی گیران دعوت شده به اردوی تیم ملی را به دقت زیر نظر خواهد گرفت و بر اساس یک سری فاکتورها بهترین ها از هر جهت برای مسابقات جهانی 2013 بوداپست انتخاب خواهند شد، ضمن آنکه در صورت فراهم شدن شرایط  آزادکاران را در چند تورنمنت بین المللی محک خواهیم زد.
 
وی در پاسخ به این سوال که در صورتی که کشتی گیران حاضر در اردو نظر کادر فنی را جالب نکنند ممکن است از نفرات دیگر استفاده شود اظهارداشت: بارها اعلام کردیم که ملاک ملی پوش شدن کشتی گیران در مسابقات جهانی حضور در رقابتهای مرحله نهایی انتخابی تیم ملی است در نتیجه مطمئن باشید مسافر اعزامی به بوداپست از میان نفرات حاضر در همین مسابقات معرفی خواهند شد.
 
دارنده مدال نقره المپیک 2004 آتن درباره علت دعوت از گودرزی و یزدانی به اروی تیم ملی نیز گفت: به هر حال از آنجایی که صادق گودرزی و رضا یزدانی در مسابقات انتخابی شرکت نکردند دیگر شانسی برای ملی پوش شدن در مسابقات جهانی نخواهند داشت اما این دلیل نمی شود که ما آنها را به حال خود رها کنیم.
 
وی افزود: گودرزی و یزدانی با ارسال نامه ای اعلام کردند که فرآیند مسابقات انتخابی برای آنها قابل احترام است و تقاضا داشتند به صورت داوطلبانه در اردوهای تیم ملی حضور داشته باشند، کادر فنی نیز با توجه به آنکه این دو کشتی گیر از سرمایه های ورزش اول کشور هستند با نگاهی مثبت پذیرفت تا آنها در کنار سایر ملی پوشان تمرین کنند اما این دلیل نمی شود که در مسابقات جهانی بخواهند تیم را همراهی کنند.
 
دارنده مدال برنز جهان درباره وضعیت فعلی اردوی تیم ملی گفت: این مرحله ارودی تیم ملی که به مدت 10 روز می باشد از 18 تیرماه آغاز شده ودر این مدت سعی خواهیم داشت با انجام تمرینات سبک کم کم وضعیت جسمی بچه ها را برای تمرینات پرفشار در اردوهای بعدی آماده سازیم.
 
وی درباره این که گفته می شود کادر فنی نگاه  ویژه ای به کمیل قاسمی در مسابقات انتتخاب داشت گفت :اصلا این موضوع صحت ندارد برای کادر فنی هیچ فرقی نداشت کدام کشتی گیر روی تشک حاضر می شود چیزی که اهمیت داشت عملکرد آزاد کاران بود کمیل قاسمی علیرغم آنکه در دیدار اول مقابل پرویزهادی مغلوب شد اما در ادامه با کشتی های خوب توانست همه حریفان را از پیش رو بردارد و در نهایت نفر نخست شد.
 
رضایی تاکید کرد: اعضای کادر فنی تیم ملی همواره نگاه یکسانی به همه کشتی گیران داشته و دارند و تنها نفراتی که روی تشک مسابقه بتوانند توانایی های خود را اثبات کنند مورد توجه این کادر قرار خواهند گرفت./مح
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، رضایی ، تیم ملی ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار