عضو اسبق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: تیم آلمان در بازی اول و دوم مقابل تیم ایران عملکردی متفاوت را به نمایش گذاشت.

محمد ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود : تیم آلمان در بازی اول مقابل ایران به خاطر داشتن استرس زیاد در خصوص صعود به مرحله دوم رقابتهای لیگ جهانی و همچنین فشار روحی روانی که از سوی تماشا چیان حاضر در سالن به آنها وارد شده بود نتوانستند عملکرد واقعی خود را به نمایش بگذارد.

دریافت کننده اسبق تیم ملی والیبال یاد آور شد: شاید آلمان ها فکرش را هم نمی کردند که در بازی اول مقابل تیم ایران در چنین شرایطی قرار بگیرند. این مسأله باعث شد تا اشتباهات آنها تا حد قابل توجه افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: ترکیب تیم ملی آلمان که شب گذشته با جو سالن آشنایی کامل پیدا کرده بود توانست به خوبی توانایی خود را به معرض نمایش قرار دهد ،‌ به طوری که با سرویس های خوب دریافت اول های تیم ایران را متزلزل کرد.

این امر در حالی بود که درصد خرابی سرویس تیم ایران تا حد قابل توجهی بالا رفته بود. به طور کلی باید گفت که آلمانی ها در دیدار دوم دست تیم ملی کشورمان را در چگونگی اجرای تاکتیک ها خوانده بودند.

وی تصریح کرد: بنابر این موضوع را نباید فراموش کرد که بازیکنان تیم ایران بسیار خسته بودند و توان مقابله با حریف را نداشتند به طور مثال توپ های برگشتی را به خوبی گرفته ولی قدرت کسب امتیاز از آن را نداشتند.

دریافت کننده اسبق تیم ملی والیبال کشورمان یاد آور شد: من تصور می کنم اگر در بازی دوم تغییراتی در ارنج تیم ملی ایران رخ می داد بهتر بود ، البته این نظر سر مربی است که بخواهد با چه ارنجی مقابل حریف صف آرایی کند.

ترکاشوند گفت: به هیچ عنوان نباید گفت که نتیجه سه بر صفر بازی روز اول ایران و آلمان شانسی رقم خورد چون آلمان ها تیمی نیستند که به راحتی به حریف امتیاز بدهند./م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار