بازیکن تیم ملی شمشیربازی گفت: وضعیت اردوی تیم ملی شمشیربازی بسیار خوب است عملکرد آنها تاکنون مناسب بوده است.

محمد فتوحی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اردوی ملی پوشان از شنبه هفته آینده آغاز می شود تا شمشیر بازان بیش از پیش جهت مسابقات جهانی مجارستان آماده شوند.
ملی پوش شمشیر بازی کشورمان ادامه داد: شرایط خوبی برای ملی پوشان فراهم شده است تا بتوانند توانایی خود را در مسابقات جهانی مجارستان نشان دهند.
به نظرم فخری نیز عملکرد خوبی دارد. وی توانسته شرایط خوبی برای سابریست ها به وجود بیاورد.

فتوحی در خصوص انتخاب نشدنش در ترکیب تیم اعزامی به مجارستان تصریح کرد: فخری از باهر و من خواست تا مسابقه ای داشته باشیم تا در آن نتایج امتیازها و عملکردمان را ارزیابی کند و یکی از ما دو نفر را به عنوان نفر اعزامی به مسابقات جهانی مجارستان اعزام کند. باهر هم با توجه به عملکردش توانست امتیاز مورد نظر سر مربی را جلب کند.

وی ادامه داد: در اردوی تیم ملی هیچ مشکلی به غیر از سالن وجود ندارد. آنقدر در مورد سالن بحث شده است و گله کردیم که دیگر سعی می کنیم اسمی از سالن و مشکلاتش به سر زبان نیاوریم. از وضعیت سالن خسته  شدیم. یک سالن است و این همه ورزشکار، کوچکی سالن یک طرف، برنامه  ریزی نا مناسب طرف دیگر قضیه است.

فتوحی افزود: هنوز صحبتی درمورد لیگ نشده است اما قرار است اوایل شهریور ماه لیگ شمشیر بازی آغاز شود.

بازیکن تیم ملی خاطر نشان کرد: از این که نتوانستم در انتخابی به نتیجه ی دلخواه برسم ناراحت نیستم چرا که من به تصمیم فخری ایمان دارم.
سعی خواهم کرد تا توانایی ام را در مسابقات بعدی نشان دهم. گفتنی است : فتوحی در بخش انفرادی تنها دارنده ی مدال طلای مسابقات زیر 23 سال امیدهای آسیایی کویت است.

وی همچنین سال گذشته توانست در مسابقات یک هشتم نهایی پاکدامن را شکست دهد./مح
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار