مربی بین الملل والیبال کشورمان گفت: تیم ایران در بازی دوم مقابل آلمان در حد انتظار ظاهر نشد، بنا به گفته ملی پوشان آنها بسیار خسته بودند.

محمدرضا دامغانی، مربی بین الملل والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهارداشت: عملکرد ضعیف تیم ملی ایران در دیدار  دوم مقابل آلمان  بخشی از ماجراست و نباید از آنالیز خوب این تیم قدرتمند غافل شد آنها با آنالیز دقیق خود با نوع نگاه و بینش ملی پوشان ایران از جمله سعید معروف و محمد موسوی عراقی آشنا شده بودند و به نوعی آنها را از کار انداختند.
 
وی تصریح کرد:  این باخت چیزی از ارزش های تیم ملی  ایران در طول مسابقات لیگ جهانی کم نمی کند سر آمد قدرت و حضور موفق تیم ایران در دیدار مقابل ایتالیا و برد این تیم در خانه خود بود و با توجه به این مسائل می توان گفت که بازیکنان ما در لیگ جهانی نمره قبولی  را کسب کردند.
 
* عدم حضور نادی، قائمی محسوس بود
 
 مربی بین الملل والیبال کشورمان در ادامه یاد آور شد: در این دیدار به معنای واقعی کلمه عدم حضور علی نادی در پست سرعتی زن احساس می شد، با تمام احترامی که برای عادل غلامی،  آرمین تشکری و علی رضا جدیدی قائل هستم ولی باید بگویم که حضور علی نادی سد محکمی برابر حملات حریف در بازی بود همان طور هم که شاهدیم نبود وی باعث شد تا محمد موسوی عراقی در لیگ جهانی در خشش خوبی داشته باشد البته ما از عدم حضور فرهاد قائمی هم لطمعه در این دیدار لطمعه خوردیم.
 
مربی بین الملل والیبال کشورمان در ادامه یاد آور شد:  تیم آلمان به معنای  واقعی می دانست که در بازی دوم مقابل  چه تیمی می خواهد بازی کنند و به نقاط ضعف ما در دریافت شناخت کامل پیدا کرده بود و با این دانش به جنگ ما آمدند./مح
برچسب ها: والیبال ، نادی ، قائمی ، دامغانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار