دهها آمريکايي در اوکلاهما سيتي در مخالفت با مداخله آمريکا در امور سوريه تظاهرات کردند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رسمي سوريه ( سانا ) ؛ پايگاه اينترنتي روزنامه «اوکلاهما من» به نقل از پل وسيلهوف از نمايندگان دموکرات و يکي از سازمان دهندگان اين تظاهرات گفت :« ما براي مداخله در سوريه تعهد سياسي يا  اخلاقي نداريم . قدرت نيروهاي آمريکايي به علت ده سال نبرد  در عراق و افغانستان تحليل رفته است ».

ناتانيل باچلدر رئيس خانه صلح در اوکلاهما سيتي نيز گفت :«اميدوار است اين تجمع جلوي دخالت آمريکا را در سوريه بگيرد» .کوري ويليامز از نمايندگان دمکرات از اوکلاهما گفت علل زيادي وجود دارد که مانع دخالت واشنگتن در سوريه است .

وي افزود « آمريکايي‌ها بيکارند علاوه بر اينکه در آمريکا بي خانمان وجود دارد ما بايد به خودمان رسيدگي کنيم . ما جنگ را در سوريه آغاز نکرده ايم اما در آستانه مسلح کردن يک گروه از گروههاي سوري هسيتم ».

نتايج نظرسنجي شبکه تلويزيوني فاکس آمريکا که به تازگي منتشر شده است نشان مي‌دهد بيشتر آمريکايي‌ها با مداخله کشورشان در امور داخلي سوريه مخالفند و 68درصد گفته اند آمريکا نبايد دخالت کند. همچنين 69درصد دموکراتها و 70درصد جمهوريخواهان گفته  اند از مداخله نکردن آمريکا در  امور سوريه حمايت مي کنند.

برچسب ها: آمریکا ، مخالفت ، واشنگتن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار