سیمای آذری شبکه سحر با افزایش ساعات پخش خود در ماه مبارک رمضان از 8 و نیم ساعت به 12 و نیم ساعت در شبانه روز، در لحظات ناب دعا و نیایش مخاطبان خود سهیم می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، برنامه " سفره احسان " که تهیه کنندگی آن را رامین بیانی انجام داده است، از ابتدای ماه مبارک رمضان برای مخاطبان آذری زبان این شبکه پخش خواهد شد.
بیانی در ارتباط با این ویژه برنامه توضیح داد: مجموعه " سفره احسان "  که به صورت تولیدی بوده و قرار است از سیمای آذری شبکه سحر در ایام ماه مبارک رمضان به روی آنتن این شبکه برود، در استان های تهران، آذربایجان شرقی، اردبیل و جمهوری آذربایجان تصویر برداری شده است.
 این برنامه از بخش های مختلفی مانند: پخش ادعیه روزهای ماه مبارک رمضان، قرائت و تفسیر موضوعی آیات مختلف و متناسب با این ماه، مصاحبه با شهروندان جمهوری آذربایجان و نقل خاطرات اندیشمندان و علمای جمهوری آذربایجان و استان های آذری نشین ایران از ماه مبارک رمضان تشکیل شده است.
وی در ادامه به احیای سنت های فاخر اسلامی در این ماه اشاره کرد و افزود: علاوه بر این ها در این مجموعه سعی شده است به معرفی همه جانبه آداب و مظاهر رفتار و منش های فردی و اجتماعی در اسلام از جمله نیکوکاری و جلوه هایی از آن نظیر بررسی آداب وقف پرداخته شود. معرفی خیرین و نیکوکاران در قالب آیتمی با عنوان "چشم پنهان"در کنار بخش های دیگر چون روزه داری در اسلام و دیگر ادیان آسمانی در این برنامه در نظر گرفته شده است.
تهیه کننده " سفره احسان " عنوان کرد: در این مجموعه تلاش شده تا با استفاده از از ساختاری ریتمیک و متنوع و با یک زاویه نگاه متفاوت نسبت به نوع برنامه سازی در برنامه های رایج معارفی، کاری به دور از کلیشه تولید شود. به عبارت دیگر سعی شده تا با ایجاد فضای صمیمی، ضرباهنگ سریع و تنوع در طرح و ساختار برنامه، نوع جدیدی از برنامه سازی معارفی به مخاطبان عرضه گردد.
وی یادآور شد: مسعود واعظی و علیرضـا بابایی تصویربرداران، احمد گودینی صدابردار و ابراهیم زنهـاری تدوینگر " سفره احسان " هستند.
مجموعه برنامه " سفره احسان " از ابتدای ماه رمضان الکریم از ساعت 8:15 صبح به وقت تهران به مدت 30 دقیقه میهمان نگاه مخاطبان آذری زبان شبکه جهانی سحر خواهد بود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار