سرمربی تیم کاراته جوانان گفت: با تلاش کادر فنی و کاراته کاها به دنبال کسب نتایج مطلوب هستیم تا جواب اعتماد مسوولان فدراسیون را به خوبی بدهیم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، "شهاب سلطانی" ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: درفاصله زمانی باقی مانده تا مسابقات جهانی، تمرینات را به سه بخش عمومی، اختصاصی و مسابقاتی تقسیم شده که در حال حاضر کاراته کاها تمرینات عمومی را پشت سر می گذارند.

وی افزود: دراین مرحله ضمن برطرف کردن نواقص تکنیکی، با انجام تمرینات بدنسازی سطح آمادگی جسمانی را هم بالا خواهیم برد. ضمن اینکه تمرینات تخصصی از حدود 7 تا 8 هفته دیگر آغاز می شود.

وی در خصوص شناخت از حریفان جوانان گفت: پیش از این هم دراین رده سنی کار کرده ام و شناختی از مسابقات آن دارم اما نمی توان به طور قطع پیش بینی دقیقی از نفرات داشت به دلیل اینکه این رده سنی متغیر است و کشورها سطح کمی و کیفی متفاوتی دارند.

سلطانی ادامه داد: مصر، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه و ژاپن کاراته کاهای خوبی دارند و حریفان اصلی تیم ملی جوانان ایران محسوب می شوند.

وی در مورد دعوت از نفرات جدید به اردوی تیم جوانان گفت: در حال حاضر در هر وزن 2 کاراته کا در اردو حضور دارند. فقط در وزن منهای 61 کیلوگرم 3 کومیته کا در اردو باقی مانده اند که آن هم به دلیل سطح بالای هر سه کاراته کاست.

سرمربی تیم کاراته جوانان ادامه داد: اعزام بهترین نفرات به مسابقات مهمترین هدف ماست و بر این اساس قرار است در رقابتی، کاراته کاهای با استعداد استانها به مصاف اردونشینان بروند تا از میان آنها نفراتی که سطح فنی بالایی دارند به اردو دعوت شوند.

وی با تاکید بر این که برای حضور قدرتمند در مسابقات جهانی نیاز به مسابقات تدارکاتی است، گفت: در این رده سنی کاراته کاها از تجربه حضور در میادین بین المللی کمتری برخوردارند و نیاز به شرکت در مسابقات تدارکاتی زیادی دارند.

سلطانی با اشاره به اینکه مرحله بعد اردوی تیم جوانان قرار است 26 تا 31 تیر ماه در تهران برگزار شود، گفت: چنانچه استانها شرایطی را برای برپایی اردو ایجاد کنند از آن استقبال خواهیم کرد و مراحل بعدی اردو را در شهرستانها برگزار می کنیم.

وی در مورد "غلامعلی حیدری" و "رضا میدان رو" مربیان تیم جوانان گفت: هر دو از مربیان خوب و سازنده کاراته کشور هستند که شاگردان زیادی در لیگ های پایه دارند.

وی ضمن تشکر از اعتماد مسئولان فدراسیون گفت: امیدوارم نتایج خوبی را در مسابقات جهانی و آسیایی بدست آوریم.

برچسب ها: سلطانی ، کاراته ، نتایج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار