کارشناس حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم از صدور74 مورد اخطاریه 6 مورد تعطیلی و توقف فعالیت واحد های آلاینده در فصل بهار خبر داد.

 
 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، کارشناس حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، تعداد کل پرونده های تشکیل شده در سه ماهه اول سال جاری را 14پرونده اعلام کرد و گفت: 9 پرونده مختومه و مابقی در حال رسیدگی می باشد.
علی احمدی احمد آبادی ادامه داد: طی سال 92 بر اساس گزارش کارشناسان اقدام به صدور تعداد 74 مورد اخطاریه برای واحدهای آلاینده سطح استان صادر شده است.
 وی همچنین افزود: بر اساس گزارشات مامورین یگان حفاظت اداره کل دو پرونده تخلف شکار و صید هم در این مدت تشکیل گردیده که در حال رسیدگی به منظور صدور حکم می باشد.
احمدی احمد آبادی، مبلغ ضرر و زیان زیست محیطی وصولی ناشی از شکار و صید در سه ماهه اول دو میلیون و 400 هزار ریال می باشد.
وی اعلام کرد: در ارتباط با صنایع آلاینده، کوره های ذوب سرب، چاه های ذغال و تخلفات زیست محیطی تعداد 9 پرونده در مراجع قضایی تشکیل شده که 6 پرونده منجر به جلوگیری از فعالیت وپلمپ واحد های آلاینده شده است.
در پایان مسئول حقوقی حفاظت محیط زیست قم از تمام دستگاه ها و نهادها ی اجرایی و نظارتی از جمله دادستانی و نیروی انتظامی استان که در حفظ محیط زیست و برخورد با متخلفین ومتعرضین به طبیعت و تهدید کنندگان سلامت عمومی جامعه این اداره کل را یاری کرده اند تقدیر وتشکرکرد و خواستار همکاری همه جانبه این دستگا هها و نهادی های اجرایی ونظارتی شد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار