با هدف ایجاد فضایی مناسب برای ارتقاء ورزش بانوان، مجموعه بزرگ فرهنگی و ورزشی شهدای دزاشیب وارد فاز بهره برداری و فعالیت می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛  مهندس محمد شیری معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک با بیان این خبر اظهار داشت : توجه به ورزش بانوان کار زیربنایی و فرهنگی است و تاثیرات شگرف فرهنگی در جامعه و پرورشی در خانواده‌ها خواهد داشت ، چراکه هر چه خانواده‌ها پربارتر باشند تبعات مثبت آن، بیشتر شامل حال جامعه خواهد شد.
وی افزود: احداث مجموعه فرهنگی و ورزشی شهدای دزاشیب  با اولویت استفاده بانوان با اهداف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در بوستان مهر و با معماری که شاخص فرهنگ اسلامی و ملی ایرانی است  در حال اتمام است .
 
 شیری گفت : عملیات اجرا شده در این مجموعه ،  هزینه ای بالغ بر 58 میلیارد و 250 میلیون ریال داشته که به زودی برای استفاده شهروندان جهت گذران اوقات فراغت افتتاح می شود .
 
وی افزود:  زیر بنای این مجموعه حدود 6 هزار و 300 متر مربع  و در 7 طبقه اجرا شده است که مجموعه فوق شامل سالن ایروبیک و بدنسازی، دیوار صخره نوردی، رینگ رزمی، سالن فوتسال، سالن آمفی تاتر، استخر، سونا، جکوزی و .. است . /ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار