آیا انقلاب جنسی برای زنان آمریکایی اتفاقی خوب بوده است؟ در حقیقت، هنگامی که به حقایق موجود نگاه می کنیم، روشن می شود که انقلاب جنسی یک بلا و مصیبت کامل برای زنان آمریکایی به ارمغان آورده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، پایگاه اینترنتی « دِ آمریکن دریم» نوشت: در مقاله ای انتقادی در مورد وضعیت زنان در جامعه آمریکا که به قلم مایکل اسنایدرنوشته شده ، آمده است : آیا انقلاب جنسی برای زنان آمریکایی اتفاقی خوب بوده است؟ ابدا. در حقیقت، هنگامی که به حقایق موجود نگاه می کنیم، روشن می شود که انقلاب جنسی یک بلا و مصیبت کامل برای زنان آمریکایی به ارمغان آورده است.
این نویسنده می افزاید :امروزه در آمریکا به مردان آموزش داده می شود تا به زنان در نگاه اول به عنوان ابزار جنسی بنگرند و فرهنگ ما تا حد زیادی در امور جنسی بی قید شده است؛ در نتیجه این فرهنگ، آمریکا رتبه نخست بارداری در نوجوانی در جهان را به خود اختصاص داده است، سالانه 19 میلیون عفونت های آمیزشی جدید در این کشور دیده می شود، بیش از نیمی از کودکان متولد شده از زنان زیر 30 سال محصول روابط نامشروع هستند و ما شاهد سقوط ناگهانی و سیستماتیک نهاد خانواده در آمریکا هستیم.
درعین حال، اگر کسی تلاش کند تا به زنان جوان بیاموزد تا با حیا لباس بپوشند و خود را برای ازدواج، پاک و عفیف نگاه دارند به شدت مورد مواخذه و انتقاد قرار می گیرد.
اگر تمام آمریکایی ها حقیقتا خود را تا زمان ازدواج پاک نگاه دارند، ما تقریبا شاهد مشکلات ناشی از بیماری های آمیزشی، بارداری در سنین نوجوانی و سقط جنین که در حال حاضر با آنها دست در گریبان هستیم، نخواهیم بود.
در ادامه این مقاله با شگفت آور خواندن نتیجه آموزش «آزاد بودن» در روابط جنسی با مردان مختلف به زنان آمریکایی،  25 مورد زیر را نشانه ای بر تباهی زنان آمریکایی در اثر انقلاب جنسی و فرهنگ بی قید جنسی در این کشور عنوان کرده است.
1) هر سال 19 میلیون بیماری عفونی آمیزشی جدید در آمریکا وجود دارد. تقریبا نیمی از این بیماری ها در جوانان 15 تا 24 ساله دیده می شود.
2) درمان بیماری های آمیزشی برای سیستم سلامت آمریکا سالانه چیزی حدود 17,000,000,000 دلار هزینه در بر دارد.
3) در سال 2011، بیش از 1.4 میلیون مورد مبتلا به کلامیدیا (نوعی بیماری عفونی مقاربتی) در آمریکا گزارش شده است. حیرت آور است که 33 درصد موارد مبتلا به این بیماری را جوانان کمتر از 20 سال آمریکایی تشکیل می دادند.
4) آمارها نشان می دهد که حدودا از هر 6 آمریکایی در سنین 14 تا 49 سال یک نفر به تبخال دستگاه تناسلی مبتلاست.
5) سالانه 24 هزارزن آمریکایی به علت عدم تشخیص بیماری های آمیزشی، نازا می شوند.
6) در حال حاضر، در آمریکا تقریبا 47 درصد دانش آموزان دبیرستان ها روابط جنسی را تجربه کرده اند.
7) متاسفانه از هر 4 دختر نوجوان آمریکایی یک نفر حداقل یک بار به بیماری مقاربتی مبتلا شده است.
8) بر اساس یک نظرسنجی، 24 درصد نوجوانان آمریکایی که بیماری های آمیزشی دارند، گفته اند که هنوز روابط جنسی کنترل نشده دارند.
9) به طرز حیرت آوری، از هر 5 دختر نوجوان آمریکایی یک نفر می خواهد که مادر باشد.
10) اگر بتوانید باور کنید، آمریکا بالاترین نرخ بارداری در سنین نوجوانی در سراسر کره خاکی را در اختیار دارد. درحقیقت، نرخ بارداری در سنین نوجوانی در آمریکا بیش از 2 برابر کانادا، بیش از 3 برابر فرانسه و بیش از 7 برابر ژاپن است.
11) زمانی که مردان مجبور نباشند برای داشتن روابط جنسی تا پیش از ازدواج صبر کنند، در نتیجه یا دیر ازدواج می کنند و یا اصلا ازدواج نمی کنند. بر اساس تحقیقات اندیشکده «پیو»، درحال حاضر، تنها 51 درصد آمریکایی های با حداقل سن 18 سال، ازدواج کرده اند؛ درحالی که در سال 1960 این رقم برابر با 72 درصد بوده است.
12) در حال حاضر، تنها 44.2 درصد آمریکایی های 25 تا 34 سال ازدواج کرده اند که این رقم کمترین میزان تاکنون برای این کشور بوده است.
13) امروزه، بیش از نیمی از زوج های آمریکایی پیش از ازدواج با یکدیگر زندگی می کنند.
14) نرخ طلاق در میان زوج هایی که پیش از ازدواج با یکدیگر زندگی می کنند، به طرز چشمگیری بالاتر از آنانی ست که زندگی مشترک خود را پس از ازدواج آغاز می کنند.
15) آمریکا با اختلاف زیاد با دیگر کشورها، بالاترین میزان طلاق در جهان را در اختیار دارد.
16) بیش از نیمی از فرزندان زنان زیر 30 سال آمریکایی، نتیجه روابط نامشروع هستند.
17) در این لحظه، از هر 4 کودک آمریکایی، بیش از یک کودک با تک والد بزرگ می شود.
18) تقریبا 42 درصد تمامی مادران تنهای (single mothers) آمریکایی بن غذا از دولت دریافت می کنند.
19) انقلاب جنسی سبب شده است تا به زنان به عنوان ابزار جنسی نگاه شود. در چنین محیطی، تعجب انگیز نیست که در سال های اخیر شاهد گسترش وسیع پورنوگرافی باشیم. هم اکنون، به طرز حیرت آوری 30 درصد ترافیک اینترنت مربوط به بازدید از سایت های پورنوگرافی است و در تاریخ جهان، آمریکا بیش از هر کشور دیگری محصولات پورنوگرافی تولید می کند.
20) بر اساس یک نظرسنجی، 25 درصد کارمندانی که در محل کار خود به اینترنت دسترسی دارند، در هنگام کار از وب سایت های مربوط به امور جنسی بازدید می کنند.
21) از زمان آزادی سقط جنین در آمریکا از سال 1973 تاکنون، بیش از 50 میلیون کودک کشته شده اند.
22) با درنظر گرفتن تمام انواع سقط جنین، هر سال بیش از یک میلیون سقط جنین در آمریکا صورت می گیرد.
23) تعداد کودکانی که هر سال از طریق سقط جنین در آمریکا کشته می شوند، تقریبا با تعداد نظامیان آمریکایی کشته شده در تمام جنگ هایی که این کشور در آنها حضور داشته، برابر است.
24) بر اساس گزارش ها، به طرز تکان دهنده ای 41 درصد تمام بارداری ها در شهر نیویورک به سقط منجر می شوند.
25) بر اساس یک مطالعه دیگر، 86 درصد تمامی سقط های جنین در این کشور به خاطر از دست ندادن آسودگی انجام می گیرد.
اسنایدر با طرح این پرسش که «بنابراین چه اقدامی می تواند برای هر یک از این موارد صورت گیرد؟»، می نویسد، متاسفانه، تغییر این فرهنگ کار آسانی نخواهد بود. تمایلات جنسی آزاد و بی قاعده در تلویزیون، فیلم های سینمایی، رادیوها و مجله ها مورد ستایش قرار می گیرد و به طور برجسته وجود دارد. هر طرفی که می چرخید، تصاویر جنسی وجود دارد.  دیوی کید یک منتقد در بخشی از مقاله اخیر خود نوشته است:
«فرهنگ آمریکا راه طولانی را از دهه 60 تاکنون طی کرده است. چندین دهه است که این فرهنگ نماینده گنداب کثیفی است که هیچ نشانه ای از نجابت و پاکی ندارد. کودکان با هدف گیری دختربچه های در سنین کودکستان توسط بازارها به امور جنسی مشغول می شوند. شبکه های تلویزیونی (ABC،CBS،NBC) کاری بیش از یاری رساندن به این امور انجام نمی دهند. تصاویر سکسی همه جا وجود دارد. این سه شبکه و تمام شبکه های دیگر مرتبا گناه و سکس را به درون خانه ها وارد می کنند.»
اسنایدر در پایان می افزاید: ضمن اینکه، ما نسلی کامل از مردان جوان پرورش داده ایم که نمی دانند چگونه باید مرد باشند. فرهنگ ما به آنها آموخته است تا برای شوهر یا پدر بودن مردد باشند و در عوض ابله هایی مشغول به امور جنسی باشند که می خواهند وقت خود را با زنان بیشتری بگذرانند.
تازمانیکه فرهنگ ما این ارزش ها را القا کند، ما از نتایج فهرست شده در بالا رنج خواهیم برد. شما در مورد این موارد چه فکری می کنید؟ آیا شما فکر می کنید هیچ امیدی برای جامعه آمریکا وجود دارد؟
منبع: تسنیم
برچسب ها: وبگردی ، آمریکا ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
6) در حال حاضر، در آمریکا تقریبا 47 درصد دانش آموزان دبیرستان ها روابط جنسی را تجربه کرده اند.