انجمن مهندسی مکانیک دوره های تخصصی کوتاه مدت خود را در حوزه دانش مهندسی مکانیک برگزار می کند.

مهندس علی اکبر صابری، رئیس انجمن مهندسی مکانیک ایران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن مهندسی مکانیک به منظور اعتلای دانش مهندسی مکانیک و افزایش توان حرفه ای مهندسان مکانیک دوره های تخصصی را در زمینه های گوناگون حوزه مهندسی مکانیک طراحی کرده و به مرحله اجرا گذاشته است.

وی به برخی از عناوین این دوره ها اشاره کرد و افزود: این دوره ها شامل بالانس تجهیزات دوار، تعمیر روتور توربو ماشین، بررسی جامع استاندارد پمپ های مورد استفاده در صنایع آتش نشانی، تست و بازرسی پمپ های سانتریفیوژ مطابق استانداردها حین تولید و پس از تولید، نحوه عملکرد پمپ های مختلف توربین های گازی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، آشنایی با اصول انتخاب مواد فلزی در طراحی و ساخت نانو فناوری محاسباتی و پیشرفته طراحی هیدرولیک خطوط لوله است.

وی تصریح کرد: در این دوره ها اساتید مجرب دانشگاه های معتبر و کارشناسان متخصص از صنایع مختلف کشور امر آموزش علاقمندان شرکت کننده در دوره ها را به عهده دارند.

صابری ابراز امیدواری کرد که انجمن مهندسی مکانیک بتواند با این گونه اقدامات در راه توان افزایی نیروی انسانی که ارزشمند ترین دارایی جامعه است گام مؤثری بردارد.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند برای آگاهی بیشتر و ثبت نام به انجمن مهندسی مکانیک مراجعه کنند./ح

برچسب ها: مهندسی ، مکانیک ، ماشین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار