نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون گفت: برای نخستین بار ملی پوشان ایران در دور نخست حذف نشدند.

فریبا مددی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:  برای نخستین بار در مسابقات آسیایی نوجوانان  بانوان ملی پوش در دور نخست حذف نشدند که این نتیجه بسیار عالی است.

 نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون ادامه داد:  برای ما جای امیدواری دارد که ملی پوشان در سایر عرصه ها نیز بهتر از این ظاهر شوند.
 
مددی خاطر نشان کرد: برد ثریا آقایی مقابل حریف قدرتمند هنگ کنگ و کسب 16 امتیاز در مقابل بدمینتون باز کرده جنوبی برای ما ارزش بسیار دارد  هم چنین پیروزی  سیری بگی در مقابل حریف بوتانی قابل ستایش است.
 
نائب رئیس  بانوان فدراسیون بدمینتون تصریح کرد:  با توجه به برنامه های پیش بینی شده برای  ملی پوشان نتیجه های کسب شده در عین رضایت بخش بودن بسیار امیدوار کننده است و لی تنها کاستی بانوان بدمینتون باز کشورمان شرکت در مسابقات برون مرزی و کسب تجربه های بین المللی است.

وی اضافه کرد: مربیان داخلی در حد توان خود برای درخشش ورزشکاران تلاش می کنند و از این لحاظ با مربیان خارجی تفاوتی ندارند اما حضور یک مربی خارجی با تجربه می تواند وضعیت خیلی بهتری را برای بد مینتون کشورمان رقم بزند و مسئولان فدراسیون برای رسیدن به این مهم در صدد هستند تا یک مربی خارجی را برای هدایت تیم ملی در نظر بگیرند.

مددی از برگزاری مسابقات داخلی خبر داد و گفت: مرحله دوم رنکینگ کشوری بانوان و مسابقات قهرمانی کشور شهریور ماه جاری برگزار می شود اما هنوز میزبان و تاریخ دقیق رقابت ها مشخص نشده است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار