مسوول داوطلبان جمعیت هلال احمر فردیس از توزیع بسته‌های غذایی در بین خانواده‌های مستمند این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران طیبه خوش دوخت افزود: همزمان با فرارسیدن ماه قرآن جمعیت هلال احمر این شهرستان با همکاری خیرین و نیکوکاران اقدام به تهیه و توزیع اقلام غذایی بین مستمندان این شهرستان نموده است.

وی اظهارداشت: این اقلام شامل کالاهای اساسی مورد نیاز در ماه مبارک رمضان از جمله خرما، شکر، برنج و روغن و برخی دیگر از اقلام می شود.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام با هدف کمک به افراد بی بضاغت و توسعه فرهنگ بشردوستانه و حمایت از هم نوعان نیازمند صورت گرفته است.

وی افزود: در اجرای این طرح با برپایی چند چادر در نقاط مختلف فردیس و مصلای امام خمینی(ره) این شهر کمک‌های مردمی توسط خیرین و داوطلبان جمع آوری و به صورت سبدهای غذایی در اختیار خانواده‌های نیازمند و بی سرپرست قرار می‌گیرد.

خوش دوخت تصریح کرد: علاوه بر این خیرین در این ماه با گستردن سفره‌های افطاری ایتام و نیازمندان را نیز به مهمانی خداوند دعوت کرده و به آنها افطار می دهند.

این مسئول ابراز داشت: این طرح با عنوان همای رحمت همه ساله در فردیس برگزار می‌شود و خیرین زیادی برای سهیم شدن در ثواب اخروی در آن شرکت می کنند.

وی در پایان گفت: خیرین می توانند وجوه نقدی خود را به حساب جمعیت هلال احر این شهرستان واریز و کمک‌های کالایی خود را نیز به پایگاه‌های هلال احمر این شهرستان تحویل دهند.
منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.