مربی و مترجم تیم ملی والیبال کشورمان گفت: در دیدار دوم تیم ملی ایران مقابل تیم ملی آلمان، خستگی راه و مسیر سفرهای قبلی روی عملکرد ملی پوشان تاثیر منفی گذاشت.

احمد مساجدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با وجود آنکه خستگی مفرط در میان ملی پوشان محسوس بود اما آنها در برابر آلمان از دل و جان مایه گذاشتند، از طرفی نباید از بازی حرفه ای و سطح بالای آلمان غافل شد، به طوری که می توان گفت عامل اشتباهات فردی بازیکنان تیم ایران بازی خوب آلمانی ها بود.

 مربی و مترجم تیم ملی والیبال در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در لیگ جهانی 2013 اظهار داشت: تیم ایران در اولین دوره حضور خود در مسابقات لیگ جهانی، عملکرد فوق العاده و غیر قابل تصور داشت به طوری که حتی تیم آرژانتین و بسیاری دیگر از تیم ها در نخستین دوره حضورشان در لیگ جهانی تمامی بازی های خود را واگذار کرده بود ولی ما در اولین حضورمان  به جز تیم روسیه از تمامی تیم های حریف حداقل یک برد و گاها 2 برد را به دست آورده ایم.

مساجدی تصریح کرد: این بازی ها برای ما بسیار مفید و ارزنده بود  ما اگر حتی یک امتیاز از آلمان می گرفتیم در حال حاضر مکان چهارم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده بودیم البته باید گفت که زیبایی لیگ جهانی امسال در این است که هیچ شخصی نمی تواند نتیجه بازی ها را پیش بینی کند.
 
وی خاطر نشان کرد: یکی از نکات قابل توجه در دومین دیدار تیم ملی ایران مقابل آلمان، تشویق و حمایت تماشاچیان بعد از پایان بازی و باخت تیم ملی است، این حرکت آنها معانی زیادی داشت از جمله آن که هواداران متوجه بودند تیم ملی ایران عملکرد درخشانی را داشته و با وجود خستگی زیاد مقابل آلمان ها قدرتمندانه بازی کرد امیدوارم مسئولان همه حمایت های خود را از والیبال بیشتر کنند./مح
برچسب ها: مربی ، و ، مترجم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار