مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در نشستی خبری صبح امروز از برگزاری ویژه برنامه های طرح نشاط معنوی و ضیافت الهی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل نشست خبری تشریح ویژه برنامه های طرح نشاط معنوی و ضیافت الهی حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا محمدزاده در سخنانی گفت: ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در امامزادگان و بقاع متبرکه با عنوان طرح ضیافت الهی در امامزادگان و بقاع متبرکه با عنوان طرح ضیافت الهی با جوهر قرانی و در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و آموزش مفاهیم عمیق این کتاب آسمانی برگزار می شود.

وی با اشاره به سه محور برگزاری برنامه های یاد شده افزود: ایجاد گفتمان دینی، تقویت و باور کردن حفظ تعهد و ولایت پذیری و اهمیت به روحیه استکبار ستیزی سه محور ویژه برنامه های طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان است.

حجت الاسلام محمدزاده ادامه داد: طرح تابستانی نشاط آسمانی با افزایش سطح کمی و کیفی روبرو است و امسال در 64 بقعه و امامزاده استان تهران برگزار می شود و 226 نفر مبلغ برای فعالیت در این طرح اعزام شده اند که نسبت به سال گذشته رشد 34 درصدی داشته و تعداد شرکت کنندگان در این طرح نیز با رشد 312 درصدی روبرو شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در ادامه از دیگر برنامه های لیالی قدر در طرح ضیافت الهی خبر داد و اظهار داشت: درهای تمامی امامزادگان استان تهران در شب های قدر بر روی همه مردم باز است و ویژه برنامه های مفصلی را برای این شب های پرفیض در نظر گرفته ایم.

به گفته وی طرح جمع خوانی و جزء خوانی قرآن کریم نیز از دیگر برنامه های این سازمان است که در کشور گسترده شده و با استقبال زیادی نیز مواجه شده است.

حجت الاسلام محمدزاده افزود: امسال نیز طرح اطعام و ایتام در ماه رمضان اجرا می شود که تا کنون 500 میلیون تومان برای ایتام و اطعام در نظر گرفته ایم که تا پایان ماه مبارک این هزینه ها میلیاردی خواهد شد./ف

برچسب ها: اوقاف ، خیریه ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار