بخشدار جدید بخش تازه تاسیس دشت سر از توابع شهرستان آمل، از شناسایی جاذبه های گردشگری این بخش به منظور شناسایی این ظرفیت در راستای جذب گردشگر خبر داد.

حسنی درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران در مراسم معارفه اش به عنوان بخشدار دشت سر آمل گفت:در مدیریت جدید بخشداری دشت سر،این بخش با تکیه بر جاذبه های فراوان گردشگری از جمله منطقه نمونه گردشگری بلیران و جنگلهای زیبای دیگر با همکاری شوراها و دهیاری های بخش به نگین گردشگری مازندران تبدیل خواهد شد.

وی افزود:اجرای طرح مهاجرت مکعوس از شهر به روستا و نیز افزایش درآمدهای خانوارهای بخش دشت سر آمل که بر محور کشاورزی پایدار است،به عنوان اولویت های بعدی مدیریت جدید این بخش برنامه ریزی شده است.

معاون فرماندار و سرپرست سابق بخش دشت سر آمل هم درمراسم تودیع خود تصریح کرد:بخش دشت سر آمل با مصوبه هیات وزیران به عنوان پنجمین بخش پس از بخش های مرکزی ،لاریجان، امامزاده عبداله و دابودشت در تقسیمات شهرستان آمل بهمن ماه پارسال ابلاغ وراه اندازی شد.

رسولی گفت:بخش دشت سر آمل به عنوان قطب کشاورزی و توریستی مازندران محسوب می شود و با وجود استقرار شهرک صنعتی شهدا،دانشگاه آزاد واحد آیت اله آملی و مراکز تحقیقاتی وپژوهشی، قابلیت توسعه وشتاب بیشتری برخوردار است.

از جمعیت حدود 400هزار نفری آمل، حدود 37هزارنفر در 34روستا بخش دشت سر این شهرستان سکونت دارند./س

برچسب ها: شناسایی ، جاذبه ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.