نایب رئیس فدراسیون جودوی کشورمان گفت: روز گذشته 22 تیر آخرین مرحله اداری صدور ویزای نوجوانان برای سفر به آمریکا را در ارمنستان انجام دادیم.

آرش میر اسماعیلی پس از بازگشت به ارمنستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  در خصوص این سفر بیان کرد: ملی پوشان نوجوان مدت دو هفته ای بود که در ارمنستان  اردو برپا کرده بودند  از آنجاکه در سفارت وقت مصاحبه داشتیم من به  همراه رستگار رئیس فدراسیون به این کشور سفر کردیم و آخرین کارها و مراحل اداری صدور ویزا انجام شد اکنون دیگر از دست ما خارج است و منتظر هستیم تا نتیجه را آنها اعلام کنند.

 وی با بیان اینکه نوجوانان به طور  قطعی در رقابت های قهرمانی جهان شرکت می کنند درباره اهمیت این پیکارها خاطر نشان کرد: به منظور هدف اصلی فدراسیون جودو که پشتوانه سازی برای تیم ملی بزرگسالان حضور در مسابقات قهرمانی جهان نوجوانان برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا آینده جودوی ایران  را جودو کاران همین رده سنی رقم می زنند ضمن اینکه امتیازات مسابقات آمریکا به منظور انتخابی  المپیک نوجوانان
هم است و نمی خواهیم این پیکارها را از دست بدهیم.

مدیر تیمهای ملی فدراسیون جودوی کشورمان افزود: برای اخذ ویزای آمریکا تا الان شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم ، و اجازه ندادیم کارهای مربوط به اعزام در دقیقه 90 انجام شود و به موقع کارهایش را انجام دادیم.

وی د ر پاسخ به این سؤال که چند جودو کار به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد گفت: تعداد نمایندگان ایران بستگی به این دارد که این کشور به چه تعداد ورزشکار ویزا بدهند ، اما نمی خواهیم فقط با یک دو نفر اعزام شویم.

میر اسماعیلی به همزمانی رقابتهای قهرمانی جهان با بازیهای آسیایی نوجوانان اشاره کرد و در این باره اذعان داشت: رقابتهای قهرمانی جهان نوجوانان از 17 تا 20مرداد ماه در میامی برگزار می شود که همزمان با بازیهای آسیایی نوجوانان است .

در مسابقات آسیایی ما فقط در سه وزن اعزام خواهیم داشت و به این دلیل که مدال این مسابقات برای ما پر اهمیت است بهترین ما را اعزام خواهیم کرد سعی کرده ایم  که گزینش صحیحی در تقسیم نوجوانان برای اعزام داشته باشیم./مح
برچسب ها: مراحل ، اداریها ، صدور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار