عضو کميسيون کشاورزي مجلس گفت: دکتر روحاني بايد دولتش را از اين افراد پاک کند و به آنها بفهماند که ثروتمندان و مخالفان جايي در دولت ندارند همچنين اصلاح طلب نماها شخصيت‌هاي ملي و مذهبي را منسوب به خود نکنند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران؛ حبيب برومند داشقاپو نماينده پارس آباد و بيله سوار در نطق پيش از دستور خود ضمن تبريک حلول ماه مبارک رمضان و انتخاب حجت الاسلام دکتر حسن روحاني به عنوان رئيس جمهور منتخب اظهار داشت: دولت نهم و دهم با همه فراز و نشيب‌ها و تنگناهاي دروني و خارجي به اتمام رسيد.

عضو کميسيون کشاورزي، آب و منابع طبيعي ادامه داد: مهم‌ترين نقد به دولت‌هاي احمدي‌نژاد ناتمام ماندن طرح‌هاي مهم و اهميت دادن به طرح‌هاي نه چندان مهم است.

وي ادامه داد: طرح‌هايي که مي‌توانست 35 هزار نفر اشتغل ايجاد کند به دليل عدم کفايت وزير نيرو اجرايي نشد.

اين نماينده مجلس با اشاره به سياست خارجي دولت نهم و دهم تصريح کرد: عملکرد احمدي‌نژاد فارغ از تلاش‌هاي شبانه‌ روزي‌اش باعث شورانيده شدن دنيا عليه ما شد و از اين رو کشور آسيب ديد.

برومند ادامه داد: اکنون دولت يازدهم با اميد و آرزوها پا به عرصه اداره کشور گذاشته است و از منظر ما اصولگرايان دولت آقاي روحاني اصولگراست و با ميانه‌روي در همه امور کشور سياست‌هاي منطقي را در پيش گيرد.

اين نماينده مجلس گفت: احمدي‌نژاد با در پيش گرفتن سياست‌هايي نظير محو کردن کشوري از روي نقشه جهان و مطرح کردن ماجرايي نظير هولوکاست که مسلما بي‌آبرويي نظام سلطه است کشور را با مشکل مواجه کرد.

عضو کميسيون کشاورزي مجلس تصريح کرد: دکتر روحاني بايد به فکر اصلاح اقتصاد فلج کشور باشد و از دولتش در مقابل اصلاح طلباني که با نظام کينه توزي مي‌کنند حفاظت کند.

برومند اذعان داشت: عده‌اي با نام اصلاح‌طلبي با نظام کينه‌توزي مي‌‌کنند، آنها در زماني از مجلس با کنگره آمريکا ارتباط مي‌گرفتند و حتي اصل ولايت فقيه را قبول نداشتند، اين افراد حتي در انتخابات شرکت نيز نکردند ولي اکنون سعي دارند خود را به دولت يازدهم نزديک کنند و پست بگيرند و دولت اعتدال را دولت اصلاحات معرفي کنند.

اين نماينده مجلس تصريح کرد: دکتر روحاني بايد دولتش را از اين افراد پاک کند و به آنها بفهماند که ثروتمندان و مخالفان جايي در دولت ندارند همچنين اصلاح طلب نماها شخصيت‌هاي ملي و مذهبي را منسوب به خود نکنند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: نماینده ، مجلس ، برومند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار