قهرمان کماندار پارالمپیک لندن با حضور در اداره کل انتقال خون استان کرمان گفت: ورزشکاران با تعهد اجتماعی نقش موثری در ترویج فرهنگ اهدای خون در جامعه دارند و مشارکت آنها می تواند به خوبی فرهنگ اهدای خون در جامعه را گسترش دهد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ قهرمان کماندار  پارالمپیک  لندن و بهترین ورزشکار 2013 بنیاد جهانی اسپورت آکورد  با حضور در اداره کل انتقال خون استان کرمان گفت: فرهنگ اهدای خون یکی از جلوه های بزرگ اخلاق انسانی است که با دین مبین اسلام و هویت ایرانی گره خورده و در سایه این بخشش، خیر کثیر معنوی و برکات متعددی حاصل می شود.

زهرا نعمتی اظهار داشت: ورزشکاران با اهدای خون به نوعی به تعهد اجتماعی خود عمل می‌کنند و بدون اینکه بدانند خون آن‌ها به دست چه کسانی می رسد، احساس مسئولیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران نقش تأثیرگذاری در سلامت جامعه عهده‌دار هستند، افزود: یقینا حضور آنان در امر خداپسندانه اهدای خون اثبات می‌کند که ورزشکاران علاوه بر تضمین سلامتی خود و جامعه از مسئولیت‌های اجتماعی خود غافل نیستند.

قهرمان پارالمپیک لندن و بهترین ورزشکار 2013 ضمن تاکید بر گسترش نهادینه کردن فرهنگ اهدای خون افزود: اميدواريم به توانیم با  همکاری و همراهی در فرهنگ سازی اهدای خون در جامعه گامهای مثبت و تاثیر گذار برداریم./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار