شهردار تبریز با بیان اینکه تحولات عمرانی تبریز غیرقابل کتمان است، گفت: در هشت سال گذشته بالغ بر 150 کیلومتر پروژه مسیرگشایی و تعریض معابر در مناطق مختلف شهری تبریز صورت گرفته است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علیرضا نوین که در نشست دوره‌ای ارزیابی عملکرد مناطق و سازمان های تابعه شهرداری و در شهرداری منطقه یک با اعلام این که در هشت سال گذشته بالغ بر 150 کیلومتر پروژه مسیرگشایی و تعریض معابر در مناطق مختلف شهری تبریز توسط شهرداری به مرحله اجرا و بهره برداری رسیده است، این حجم از طرح های مسیرگشایی را زمینه ساز تحقق بخش قابل توجهی از اهداف توسعه و نیز انقلاب عمرانی در تبریز دانست.

وی تصریح کرد: تلاش برای پاسخگویی به خواسته ها و مطالبات معوق شهروندان ساکن در مناطق مختلف تبریز از جمله سیاست ها و برنامه های راهبردی مدیریت شهری طی سال های گذشته بوده و خوشبختانه بخش عمده‌ای از اهداف و اولویت های کاری نیز به همت شهرداری های مناطق جامه عمل پوشیده است.

نوین تحقق اجرای تعداد قابل توجهی از طرح ها و پروژه های مسیرگشایی ، تعریض معابر و احداث خیابان های جدید به عنوان آرمان 40 ساله مردم را از جمله موفقیت های غیرقابل کتمان مدیریت شهری تبریز دانست و افزود: تنها در حوزه مسیرگشایی و طی هشت سال اخیر 120 پروژه مسیرگشایی ، تعریض و احداث خیابان در سطح مناطق مختلف تبریز به مرحله اجرا رسیده که مجموع طول این طرح‌ها بالغ بر 150 کیلومتر بوده است.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که این سطح از موفقیت ها و موفقیت های دیگر مدیریت شهری تبریز غیرقابل کتمان و انکارناپذیر است خاطرنشان کرد: علی رغم مشهود و قابل بررسی بودن خدمات و اقدامات ماندگار شهرداری طی سال های اخیر و روشن بودن مظاهر توسعه و پیشرفت این شهر ، هنوز عده‌ای با کج اندیشی و کج سلیقگی به دنبال نادیده گرفتن و زیرسوال بردن این اقدامات هستند و سعی دارند شیرینی پیشرفت و توسعه پایدار تبریز را به انحای مختلف در کام مردم تلخ کنند در حالی که مردم بهترین قاضی هستند و میزان رضایتمندی آنان از عملکرد شهرداری موید موفقیت این مجموعه در ارایه خدمات به آنان است.

نوین در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام این که توسعه و آبادانی تبریز زمینه را برای ارتقای سطح نشاط و شادابی عمومی شهروندان فراهم آورده است تصریح کرد: نباید اجازه داد نشاط و شادابی عمومی با برخی اقدامات و جوسازی های بدبینانه و نیز کج سلیقگی عده ای از بین برود و تحقق این هدف تنها از طریق تداوم خدمت و ارایه خدمات حداکثری به مردم از سوی مدیران و کارکنان شهرداری ممکن خواهد شد.

وی در عین حال صیانت از بیت المال، پرهیز از ورود به درگیری‌ها و تنش‌های حزبی و جناحی، پرهیز از تجملات و اشرافی‌گری، نظارت مستمر بر عملکرد زیرمجموعه، برخورد با تخلفات احتمالی، خدمت بی منت به مردم و کار و تلاش شبانه روزی به مردم را از مهم‌ترین وظایف و مسوولیت های فردی و اجتماعی مدیران و کارکنان شهرداری تبریز در روند خدمات رسانی به شهروندان دانست و تمسک به این اصول را زمینه ساز ارتقای سطح رضایتمندی مردم برشمرد.

شهردار تبریز همچنین افزایش سال به سال اعتبارات و بودجه های عمرانی شهرداری را یکی دیگر از شاخص های توسعه شهری تبریز اعلام و خاطرنشان کرد: در شرایطی که کل بودجه عمرانی شهرداری تبریز در سال 84 تنها رقمی بالغ بر 500 میلیارد ریال را شامل می شد ، این اعتبارات در سال 92 به بیش از 10 هزار میلیارد ریال رسیده و به نسبت همین افزایش اعتبارات عمرانی نیز روند توسعه و پیشرفت تبریز نیز رشد چشمگیری داشته است.

نوین در ادامه هماهنگی و تعامل نزدیک میان شورای اسلامی شهر به عنوان منتخبان مردم با مدیریت شهری و نیز همکاری و مشارکت هدفمند شهروندان با این مجموعه را رمز دیگر موفقیت طرح ها و برنامه های شهرداری اعلام کرد.

شهردار تبریز در خاتمه خطاب به مدیران و کارکنان شهرداری با اعلام این که خدمت در شهرداری به دلیل تأثیر مستقیم خدمات با زندگی روزمره و نیازهای مردم نوعی عبادت محسوب می شود از تمامی مدیران و نیز کارکنان این مجموعه خواست از هیچ کوششی برای ارایه خدمات حداکثری به مردم فروگذار نکنند./ج1

برچسب ها: شهردار ، کارکنان ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.