رئیس سازمان لیگ برتر در خصوص تمدید زمان نقل و انتقالات گفت: زمان نقل و انتقالات پنج شنبه به پایان رسیده و دیگر تمدید نشد، فدراسیون فوتبال تا امروز به باشگاه ها وقت داده که مدارک خودشان را تکمیل کنند.

مهدی تاج در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: فدراسیون فوتبال تا پایان وقت اداری امروز به باشگاه ها فرصت داده تا مدارک خودشان را تکمیل کنند و مهم ترین مدرک عدم بدهی باشگاه هاست که کمیته انضباطی باید عدم بدهی باشگاه ها را تایید کند.

رئيس سازمان ليگ برتر ادامه داد: اگر کمیته انضباطی عدم بدهی باشگاهي را تایید نکند، آن باشگاه حق شرکت در مسابقات لیگ برتر را ندارد و هیچ باشگاهی از این امر مستثنی نیست.
 
وی در خصوص برداشته شدن قانون سقف قرارداد گفت: بازرسی کل کشور نامه ای به سازمان لیگ داده تا ما بودجه باشگاه های دولتی را مورد برسی قرار دهیم بر این اساس ما قانون سقف قرارداد را برداشتیم و به جای آن باشگاه ها باید بودجه شان را مشخص کنند.
 
تاج اظهار داشت: تیم های لیگ برتر باید 60 درصد از بودجه شان را به پول قرارداد بازیکنان، حقوق و دستمزد کادر فنی و اعضای تیمشان اختصاص دهند و 20 درصد دیگر را هم هزینه تیم های پایه شان کنند.
 
وی درباره اظهارات درودگر درباره پرداخت بدهی باشگاه ملوان توسط سازمان لیگ گفت: هر باشگاهی مختار است که از مطالباتش در هر جایی که می خواهد استفاده کند، باشگاه ملوان هم از اين امر مستثنی نیست و می تواند بدهی 250 میلیونی خودش را از طریق مطالباتش از سازمان لیگ پرداخت کند.

تاج درباره اردوی 120 روزه تیم ملی خاطر نشان کرد: اردوی تیم ملی 120 روز نیست، ما برنامه های بازی های لیگ برتر را در حدود 90 روز اردوی تیم ملی تنظیم کرده ایم قرار است جلسه ای با کی روش داشته باشیم تا برنامه های وی را گرفته و بر اساس آن اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر باشگاه های بدهکار نتوانند بدهی هایشان را تسویه کنند آن وقت برای حضور در لیگ برتر دچار مشکل می شوند.
 
گفتنی است:  باشگاه های بدهکار بر اساس تصمیم سازمان لیگ برتر باید تا وقت اداری امروز تکلیف بدهی هایشان را مشخص کنند و گر نه نمی توانند قرارداد بازیکنان جدید شان را در هیات فوتبال ثبت کنند و دچار مشکل خواهند شد./مح

برچسب ها: سازمان ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار