فردي که با استفاده از گاز اشک آور و چاقو اقدام به زورگيري از مشتريان بانک مي‌کرد، توسط سرکلانتري نهم پليس پايتخت شناسايي و دستگير شسد

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، یک شهروند روز گذشته به کلانتری 172 عبدالعظیم مراجعه کرد و گفت: چند ساعت گذشته به بانک مراجعه و یک چک به مبلغ 5 میلیون تومان که حاصل 7 ماه تلاشم بود را نقد کردم و از بانک خارج شدم، همه چیز آرام بود تا این که کنار خیابان منتظر تاکسی شدم تا این که یک خودروی شخصی پراید روبرویم توقف کرد و من نیز سوار شدم .

مالباخته ادامه داد: متهم که مرد درشت هیکل بود ناگهان مسیر خود را عوض کرد و به داخل بيابان رفت. همین که خواستم اعتراض کنم و یا این که فرار کنم اسپری اشک آور را روی صورتم خالی کرد به طوري که تا 1 ساعت فقط من درد می کشیدم و در همین حین نیز سارق زورگیر پول هایم را برداشت و مرا به داخل جوی آب انداخت و فرار کرد.

ماموران کلانتری 172 عبدالعظیم با بررسی از صحت موضوع، اتفاق را به سرکلانتری گزارش دادند و نیروی تجسس سرکلانتری نهم نیز مشخصات خودرو سارق زورگیر را که مالباخته در اختیار ماموران قرار داده بود به تمامی واحد های گشتی سرکلانتری ابلاغ کردند از این ماجرا یک ساعت بیشتر نگذشته بود که گشت کلانتری باقرشهر خودروی سواری پراید را در منطقه حوزه استحافظی اش شناسایی کرد.

به دلیل حساسیت موضوع چند اکیپ کامل عملیاتی جهت دستگیری متهم اعزام شدند و در حالی که زورگیر برای فرار از دست ماموران اقدام به استفاده از گاز اشک آور کرد ولی باز هم ماموران زبده کلانتری آن را دستگیر و خلع سلاح نمودند.

در نهایت متهم جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل شد و در بازجویی اولیه ضمن اعتراف به ده ها فقره زورگیری گفت: چند هفته ای است که طعمه هایی را در بانک ها شناسایی می کنیم و سپس در پوشش مسافرکش آن ها را سوار کرده و با تغییر مسیر و استفاده از گاز اشک آور پول های نقد آنان را به سرقت برده و بلافاصله از محل متواری می شدم و تا این که اثر گاز اشک آور از بین برود خود را به محل امنی می رسانم.

برچسب ها: بانک ، چک ، مالباخته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار