افرادي که به طرز ماهرانه‌اي اقدام به سرقت طلافروشي‌هاي پايتخت مي‌کردند توسط پليس تهران شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران: در پی اقدام ناکام سرقت طلا فروشی در چند ماه گذشته پلیس تهران دستگیری متهمان را در اولویت کار خود قرار داد.

به دنبال کارآگاهان با بررسی موضوع دریافتند که این سرقت های ناکام به یک روش انجام می شود و آن هم روش قطع دوربین های امنیتی است .

ماموران که شگرد سارقان برایشان محرز شده بود اکثر طلا فروشی ها مهم تهران را توسط نیروهای پیشگیری زير نظر گرفتند.

روزها در پی هم گذشت ولی خبری از سارقان حرفه ای نشد تا این که یک روز ظهر ماموران کلانتری 119 مهرآباد جنوبی به حرکات مشکوک یک مرد میانسال در اطراف یک طلا فروشی مشکوک شدند از آن جایی که صاحب مغازه به دلیل ماه مبارک رمضان مغازه را تعطیل کرده بود، مرد میانسال در موقعیت های مناسب و با استفاده از ابزارآلات اقدام به تخریب دوربین های مدار بسته مغازه طلا فروشی کرد.

ماموران زبده برای این که بتوانند تمامی این باند حرفه ای را دستگیر کنند به تعقیب نامحسوس متهم پرداختند و توانستند آن را در حالی که به همدستان خود ملحق شده بود محاصره و 3 نفر اعضای باند را به همراه دستگیر کنند.

متهمان که دارای سابقه کیفری بودند به همراه اموال مکشوفه نظیر چندین دوربین مداربسته و تعداد ابزارآلات جهت سرقت طلافروشی به پایگاه پلیس آگاهی تهران انتقال داده شدند.

متهمان در بازجويي اوليه به ماموران گفتند: مرد ميانسال که آشنا به سيم کشي دوربين‌هاي مداربسته ابتدا وارد عمل مي‌شد و تمامي دوربين‌هاي امنيتي طلافروشي را قطع مي‌کرد و ما دو نفر ديگر نيز روز بعد اقدام به سرقت طلافروشي مي‌کرديم.

تحقيقات از متهمان کماکان ادامه دارد./

برچسب ها: سرقت ، طلافروشی ، ماموران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار