پژوهشگران شیرازی مخزن اندازه گیری گاز ورودی به جایگاه سوخت CNG ساختند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، يك تيم پژوهشي جوان در شيراز، با هدف اندازه گيري ميزان گاز ورودي به جايگاه هاي سوخت گاز طبيعي(CNG) و شركت هاي گاز استاني ، مخازن آرامش جايگاه هايCNG ساختتد.

رييس امور اندازه گيري و توزيع شركت گاز استان فارس گفت: اين مخازن تاثير قابل توجهي در به صفر رساندن اختلاف ميزان و سطح گاز فروخته شده و قبض صادر شده دارد.
عبدالله رحيميان نسب ، افزود: يكي از مشكلاتي كه موجب بروز اختلاف در بخش اندازه گيري گاز ورودي جايگاه هايCNG و شركت هاي گاز استاني شده بود با ساخت اين مخازن برطرف شد.
وي بیان کرد: استفاده از اين مخازن ، اختلاف هزينه فروش گاز در جايگاه ها ميان مالك و شركت گاز را به صفر مي رساند و در از بين بردن لرزش خطوط لوله و نيز خرابي هاي كنتورهاي توربيني بسيار موثراست.
رحيميان نسب افزود:همچنين اين مخازن در رفع نقايص فني جايگاه هاي سوخت CNG از جمله مكش گاز از ايستگاه بسيار موثر است و مي تواند براي ساير استان هاي كشور به عنوان يك الگو مطرح شود.
وی ادامه داد: سازمان مديريت اتوبوسراني شهرداري شيراز به عنوان بهره بردار و شركت گاز استان فارس به عنوان ناظر ، فعاليت اين مخازن را را زير نظر دارند.
رحیمیان گفت: ساخت مخزن آرامش جايگاه هاي سوختCNG علاوه بر اين كه يك اقدام در حمايت از توليد ملي است موجب حمايت از حقوق مصرف كنندگان نيز مي شود./س

برچسب ها: ساخت ، ورودی ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.