متوسط مبلغ اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه‌ پرداختنی برای اجاره یک مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران ۱۶۳ هزار و ۷۷۷ ریال بوده است که نسبت به فصل قبل سه درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۲۸.۴ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛ در میان مناطق ۲۲‌گانه شهرداری تهران بیشترین متوسط مبلغ اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه‌ پرداختنی بابت اجاره یک مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده ۲۴۰ هزار و ۴ ریال در منطقه یک و کمترین آن ۸۰ هزار و ۴۱۰ ریال در منطقه ۱۹ بوده است.
 
هم‌چنین تغییرات مبلغ اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختنی برای هر مترمربع زیربنای مسکونی در معاملات انجام شده بین حداقل ۲۰ هزار ریال در منطقه ۱۵ و حداکثر ۸۳۷ هزار و ۹۳۱ ریال در منطقه یک بوده است.
 
طبق این گزارش از کل معاملات انجام شده برای مبلغ اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختنی برای هر مترمربع زیربنای مسکونی در مناطق ۲۲‌گانه شهرداری تهران منطقه پنج با ۱۳.۵ درصد دارای بیشترین سهم و منطقه ۲۲‌ با یک درصد دارای کمترین سهم از معاملات انجام شده در شهر تهران است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بازار ، مسکن ، اجاره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار