با شروع و شکل گیری بنیاد ملی نخبگان از سال 1384، 90 سفر استانی نتیجه ای جزء اعتماد جامعه نخبگان به نخبگان نبوده که این بالاترین سرمایه جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران؛ نسرین سلطان خواه، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان در نشست ارائه گزارشات و اقدامات بنیاد ملی نخبگان گفت:  با شکر خداوند و تشویق بهره مندی معنويیت، شکر برخورداری از حیات و گذراندن ماه مهمانی خدا و اینکه با سلامت جسم می توانم روزه دار باشم در جمع اساتید و فرهیختگان هستیم.

 وی افزود: بنیاد برنامه ها و اقدامات و میانی فکری و نظری اش در چار چوب تدوین شده که با اندیشه و فکری صحیح توسعه پیدا کرده و همچون پازلی بزرگ در درون نظام جمهوری اسلامی ایران برای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی طراحی شده راهنمایی کرده است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف بزرگ انقلاب اسلامی تحقق عدالت است گفت: دولت نهم و دهم نماد نمونه عینی عدالت است و بنیاد ملی نخبگان همچون نهضت سواد آموزی برای از بین بردن بی سوادی و یا مانند جهاد سازندگی در جهت رفع محرومیت ها و راهسازی روستاهای دور است.

 وی با اشاره به اینکه بنیاد ملی نخبگان نشان دهنده حرکت در مسیر عدالت بوده است گفت: انقلاب اسلامی حکومتی مردمی است، دولتش مردم است بنیاد هم توانسته به عنوان قطعه پازلی در پرورش اندیشه و شکوفایی اندیشه ها نقش خود را ایفا کند.

وی افزود: حاصل 90 سفر استانی از سال 1384 در بنیاد ملی نخبگان، اعتماد جامعه نخبگانی را در استعداد پروری نخبگان افزودن تر کند که این بالاترین سرمایه برای جمهوری اسلامی ایران است./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار