رئیس اسناد و کتابخانه ملی با برپایی ضیافت افطاری میزبان مراجعه کنندگان نمایشگاه قرآن است.

هادی تقی پور، مسئول غرفه اسناد و کتابخانه ملی در  گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران در خصوص این بخش از نمایشگاه گفت: در دومین سال حضور درنمایشاه قرآن موجی از همکاری نهادهای مختلف برای حضور فعال تر در این نمایشگاه آغاز شده و بسیاری از کارها قبل از شروع نمایشگاه قرآن آغاز کردیم.
وی ادامه داد: درسال گذشته متشکل از 4 کشور مختلف بودیم و امسال نیز در دوسطح داخلی و خارجی به صورت فعال تری حضورداریم به طوری که در حوزه خارجی با همکاری 20 کشور آثاری را به صورت دیجیتالی و فوت بوک ( کتاب همراه ) عرضه کردیم.
تقی پور با اشاره به بخش داخلی نمایشگاه عنوان کرد: بخشی از آثار خارجی با همکاری سفارت های داخلی در ایران از جمله اتریش را در غرفه قرار دادیم که این بخش ها شامل تبادل های ملی با کشورهای مختلف و یا آرشیو کتابخانه ملی ایران بوده است.
وی افزود: در بخش داخلی نیز آثاری همچون زاد العماد ، نهج البلاغه در معرض نمایش قراردادیم و در این میان نهج البلاغه از نسخ قدیمی و با ارزش غرفه های محسوب می شود.
تقی پور اظهار داشت: در این غرفه نسخه های خطی از رمضان سال گذشته تا رمضان امسال را به نمایش گذاشتیم همچنین بخشی از نسخه های خطی نهج البلاغه را با توجه به کانون توجه مخاطبان به این نسخه برای مردم عرضه کردیم و تمام طرح های موجود در زمینه قرآنی و مذهبی را به دو صورت دیجیتال و فون بوک طراحی کردیم.
وی در خصوص برنامه های شب های قدر غرفه اسناد تاریخی و کتابخانه ملی خاطر نشان کرد: در تلاشیم هر شب پرشور تر از شب گذشته برنامه های غرفه را پایه ریزی کنیم به همین منظور ضیافت افطاری را به همراه ریاست اسناد بر پا خواهیم کرد تا با حضور درغرفه و ارائه پرسش هر گونه درخواستی از مدیریت دارند را مطرح کنند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار