رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دماوند از پرداخت 115میلیارد ریال تسهیلات از سوی ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی به 81 بهره بردار دماوندی خبرداد.

ˈحمیدرضا خلیلیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار کرد: افزایش تسهیلات در سال گذشته برای بهره برداران بخش کشاورزان باعث رونق فعالیتهای کشاورزی، افزایش راندمان تولید و احداث واحد های بهره برداری جدید اعم از باغ ، گلخانه، دامداری، صنایع تبدیلی و تکمیلی شده است.

وی افزود: 24 واحد دامداری در حوزه تولید گوشت قرمز در شهرستان دماوند با ظرفیت یک هزارو 995 راس دام، فعال سازی شده که میزان تولید این بخش حدود 24هزار و 675 تن گوشت قرمز درسال است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دماوند همچنین احداث سه واحد دامداری جدید با ظرفیت 482 راس دام و تولید 107 تن گوشت قرمز در سال را با استفاده از تسهیلات طرح توسعه کشاورزی، گامهای مفید وموثری در افزایش سطح خود کفایی تولیدات دامی شهرستان عنوان کرد.

خلیلی در زمینه افزایش تولید گوشت مرغ گفت: با استفاده بهینه مرغداران از تسهیلات ویژه جهاد کشاورزی، تعداد 9 واحد مرغداری با ظرفیت 288هزار و پانصد قطعه در سال به بهره برداری خواهد رسید.

وی با توجه ویژه به فعال سازی افزایش تولیدات گوشت مرغ خاطرنشان کرد: امیدواریم با فعال سازی هرچه بیشتر و بهتر استفاده از تسهیلات درنظر گرفته شده بتوانیم سطح تولید گوشت مرغ را به 26هزار و 845 تن درسال در شهرستان دماوند برسانیم ./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.